فهرست مطالب

مدل های بالکن شیشه ای ریلی کدامند؟بالکن شیشه ای یکی از مواردی است که این روزها در نمای بسیار از ساختمان ها دیده می شود و جلوه خاصی را به فضا می دهد و به گونه ای طراحی شده اند که نور کافی برای محیط تامین می شود. بالکن های شیشه ای در انواع و اندازه های مختلفی ساخته می شوند و شما می توانید آن ها را باز یا بسته نگه دارید. شیشه های مورد استفاده در بالکن های شیشه ای می توانند به صورت ثابت و یا متحرک (ریلی) باشند که در این مقاله قصد داریم به بررسی بالکن شیشه ای بپردازیم.

بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای از پنل های شیشه ای عمودی ساخته شده است که عموما در تراس خانه ها یا مکان هایی مانند هتل ها و رستوران مورد استفاده قرار می گیرد، که می تواند مانع از ورود گرد و خاک یا حرارت به محیط داخل شود، به علاوه این که ایمنی بالکن نیز چند برابر خواهد شد. این نوع بالکن ها را می توان در ابعاد و ضخامت های مختلف سفارش داد، به همین خاطر برای استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی مناسب هستند و در برابر بادهای شدید نیز مقاومت بسیار بالایی دارند.
برای ساخت بالکن شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده می شود که امنیت بالکن را بیشتر می کنند و متناسب با متراژ شیشه می توان از چند لت شیشه سکوریت استفاده کرد که یک لت ثابت و ما بقی لت ها، متحرک خواهند بود.

بالکن شیشه ای ریلی

بالکن شیشه ای ریلی چیست؟

در بالکن  ریلی شیشه ای، پنل های شیشه ای داخل ریل های بالا و پایین مونتاژ می شوند و به صورت افقی و به وسیله چرخ ها داخل پروفیل قرار می گیرند و به راحتی باز و بسته خواهند شد. برخی از بالکن های شیشه ای ریلی، تاشو هستند که در آخرین پنل جمع می شوند و حالت لولایی می گیرند که این حالت برای بالکن هایی که کوچک هستند، بسیار مناسب می باشد. برای نصب بالکن شیشه ای، پنل های شیشه ای که عرض 40 تا 60 سانتی متر دارند، کنار هم قرار می گیرند و از درزگیرهای آلومینیومی برای عایق بندی استفاده می شود.
از آن جایی که شیشه ها در فضای بیرون مورد استفاده قرار می گیرند، باید استحکام بالایی داشته باشند و ضد ضربه باشند که شیشه های سکوریت این ویژگی را دارا هستند. از طرفی، این شیشه ها به راحتی و با استفاده از دستمال نمدار به خوبی تمیز می شوند. موردی که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده، این است که می توان پنل های ریلی را بدون هیچ گونه نگهدارنده ای به صورت عمودی نصب کرد، که زیبایی ظاهری بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت.

بیشتر بدانید( دیوایدر شیشه ای، شیشه ساتینا)

مزایای بالکن شیشه ای ریلی

از جمله مزایایی که نصب بالکن شیشه ای  به همراه دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• این نوع از بالکن های شیشه ای به خوبی در در هر نوع تراس و بالکنی نصب می شوند.
• بالکن ریلی شیشه ای مانع از اتلاف انرژی می شود و عایق خوبی در برابر صدا و حرارت می باشد.
• در این نوع از بالکن ها از شیشه های سکوریتی استفاده می شود که دوام و استحکام بالایی دارند.
• بالکن شیشه ای از داخل باز و بسته می شود و همین مورد می تواند امنیت بیشتری را به همراه داشته باشد.

قیمت بالکن ریلی شیشه ای

در خصوص قیمت بالکن ریلی شیشه ای باید این مورد را در نظر داشته باشید که پارامترهای مختلفی مانند ابعاد و ضخامت شیشه، فریم شیشه، یراق آلات به کار رفته، کیفیت ریل ها و هزینه های نصب بر قیمت نهایی تاثیر خواهند گذاشت. شما می توایند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نصب و هزینه بالکن شیشه ای، با کارشناسان ما در اسمارت ویو در تماس باشید.