محصولات

تحولی هوشمندانه

محصولات

تحولی هوشمندانه

خدمات اسمارت ویو

فیلم هوشمند چسب دار

هوشمند سازی پنجره و شیشه بدون تعویض آن و افزودن قابلیت مات و شفاف شدن شیشه با هزینه‌ای مقرون به صرفه نسبت به موارد دیگر

فیلم هوشمند بدون چسب

هوشمند سازی با شیشه لمینیت شده با لایه های درونی، با مقاومت بالا در برابر شکستن به دلیل استفاده از پلیمر، در سایز های مختلف موجود است

هوشمند سازی شیشه خودرو

هوشمند سازی شیشه خودرو در انواع مختلف با قابلیت مات و شفاف شدن شیشه

شیشه هوشمند طرح دار

شیشه های هوشمند که با ریموت منترل ، به صورت طرح دار مات و شفاف می شود.

ویدیو پروژکتور

از شیشه های هوشمند می توان درصورت لزوم به عنوان یک صفحه نمایش هوشمند HD برای پخش تصاویر در حالت مات استفاده نمود

مراکز آموزش هوشمند

شیشه هوشمند با قابلیت انتقال تصویر پروژکتور بر روی آن و ایجاد صفحه لمسی به سادگی باعث ایجاد تعامل مناسب بین دانشجویان و اساتید می شود.

قابلیت صفحه لمسی

تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری ما قابلیت مولتی تاچ را برای شما بر روی سطوح ایجاد می کنند.

فیلم هوشمند چسب دار

از این محصول ویژه برای استفاده در هوشمند سازی پنجره و یا شیشه هایی که علاقه ای به تعویض آن وجود ندارد، استفاده می شود. در واقع با چسباندن این طلق به یک طرف شیشه، قابلیت مات و شفاف شدن به شیشه داده می شود. در ساختار این محصول یک لایه چسب دار به طور مستقیم بر روی یک سمت لایه قرار می گیرد. نصب این محصول نسبت به شیشه های لمینیت شده هوشمند سریع تر بوده و از قیمت نسبتا کمتری نیز برخوردار است. از این محصول به طور ویژه در ویترین مغازه ها و طراحی داخلی ساختمان استفاده می شود. برای نگهداری و نظافت این نوع طلق هوشمند چسب دار می بایست دقت بیشتری به خرج داد. در دسترس بودن بودن این نوع طلق های هوشمند چسب دار امکان ضربه و خط و خش در اثر عوامل مختلف محیطی را افزایش داده و احتمال آسیب به این نوع محصولات نسبت به شیشه های هوشمند لمینیت شده افزایش چشمگیری می یابد

فیلم هوشمند بدون چسب

این شیشه لمینیت شده از دو لایه درونی،دو صفحه پلیمری پلی اتیلن ترفتالات،دو لایه هادی الکترون ایریدیوم قلع اکساید و لایه هوشمند که بین دو شیشه کریستال لمینیت شده،تشکیل شده است.به طور معمول از پلیمر به دلیل مقاومت بالا در برابر شکستن شیشه در لمینیت کردن استفاده می شود.این محصول در سایز های مختلف تا عرض ۱٫۸۰ متر موجود بوده و در صورت سفارش مشتری با عرض بیشتر،چند پنل شیشه ای با فاصله بسیار ناچیز (حدودا یک میلی متر) در کنار همدیگر قرار می گیرند.

هوشمند سازی شیشه خودرو

اسمارت ویو برای اولین بار، از طریق یک رویکرد مبتنی بر سیستم، فناوری جدید هوشمندسازی شیشه را در وسایل نقلیه در سراسر بخش خودرو ادغام کرده است. سایه‌اندازی فوری و انعکاس خورشیدی در همه پنجره‌ها تابش نور جاده را از بین می‌برد و دمای داخلی را کاهش می‌دهد و در عین حال راه‌حلی را تولید می‌کند که هزینه‌های مواد را کاهش می‌دهد، فضا را بهینه می‌کند و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

قابلیت استفاده از ویدئو پروژکتور

بااستفاده از ویدئوپروژکتور از شیشه های هوشمند می توان درصورت لزوم به عنوان یک صفحه نمایش هوشمندHD برای پخش تصاویر در حالت مات استفاده نمود.با این قابلیت می توان از این شیشه ها به عنوان بیلبورد تبلیغاتی در فروشگاهها و نمای ساختمان و همچنین به عنوان صفحه نمایش مناسب در اتاق جلسات و سالن های کنفرانس استفاده نمود.

هوشمندسازی مراکز آموزشی

شیشه هوشمند با قابلیت انتقال تصویر پروژکتور بر روی آن و ایجاد صفحه لمسی به سادگی باعث ایجاد تعامل مناسب بین دانشجویان و اساتید می شود.(هوشمند سازی)وبا استفاده از بورد های لمسی ساز قابل حمل FP3، به راحتی می توان با استفاده از ویدیو پروژکتور سطح شیشه های هوشمند مورد استفاده را به شکل کاملا لمسی تبدیل کرد. در این صورت به راحتی می توان از تکنولوژی شیشه های هوشمند در هوشمند سازی مدارس و ادارات و همچنین تجهیز اتاق مدیریت استفاده نمود.برای این هدف از تکنولوژی کالیبراسیون لیزری (LICT) در ساخت محصول استفاده شده است. این محصول دارای پایداری بیشتر، نصب و استفاده راحت تر، پاسخ سریع تر و عکس العمل کوتاه تر نسبت به محصولات مشابه دیگر می باشد. این محصول از دو قسمت منتشر کننده و سنسور تشکیل شده است.منتشر کننده بر روی سطح صاف (شیشه هوشمند) متصل شده و نور لیزر مادون قرمز را موازی با صفحه نمایش بر روی سطح منتشر می کند. هرگاه انگشت با این نور برخورد کند، نور منعکس شده و توسط سنسور دریافت می شود و با انتقال آن توسط کابل USB، کامپیوتر می تواند با محاسبه دقیق موقعیت نور منعکس شده، موقعیت دقیق تصویر را تشخیص دهد.

قابلیت صفحه لمسی

تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری ما قابلیت مولتی تاچ را برای شما بر روی سطوح ایجاد می کنند.

خصوصیات تکنولوژی:
پایداری بالا: با استفاده از الگوریتم پیشرفته برای جلوگیری از تاثیر نور
قابلیت لمس با انگشت به صورت مولتی تاچ
اندازه تصویر 40- 150 اینچ
قابلیت نصب و استفاده راحت، اندازه کوچک و قابل حمل (شامل منتشر کننده نور و سنسور با وزن کل کمتر از 500 گرم)
دارای سه قابلیت کالیبراسیون: کالیبراسیون خودکار در 5 ثانیه (با میزان موفقیت بیشتر از 95%)، کالیبراسیون نیمه خودکار و کالیبراسیون دستی
قابلیت ارتباط با وایرلس
پشتیبانی از تشخیص انواع زیادی از حرکات مانند:
• ماکزیمم و مینیمم کردن اندازه اسلاید با استفاده از پنج انگشت بر روی صفحه
• قابلیت چرخش تصویر با دو انگشت
• قابلیت زوم کردن بر روی تصویر با دور یا نزدیک کردن دو انگشت هر دست از هم بر روی صفحه
• قابلیت نمایش همه پنجره های باز بر روی صفحه با پایین کشیدن صفحه با استفاده از کف دست
• قابلیت پاک کردن صفحه با کف دست و نوشتن با انگشت بر روی صفحه
روشن شدن نور افکن در نقطه مشخص با استفاده از نگه داشتن انگشت به مدت 1 ثانیه بر روی صفحه