فهرست مطالب

 

مزایای پارتیشن شیشه ای

یکی از انواع پارتیشن ها که در محیط های اداری و تجاری بسیار مورد استقبال قرار گرفته، پارتیشن های شیشه ای است که نه تنها زیبایی ظاهری محیط را بیشتر می کنند، بلکه به بهینه سازی فضا نیز کمک خواهد شد. پارتیشن شیشه ای، یکی از مدرن ترین انواع پارتیشن است که علاوه بر این که باعث تقسیم فضا می شود، مدیران می توانند نظارت و کنترل بیشتری بر نحوه عملکرد کارمندان خود داشته باشند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای پارتیشن شیشه ای بپردازیم.

پارتیشن شیشه ای چیست؟

پارتیشن های شیشه ای، پانل های شیشه ای با دوام و بدون بار هستند که به منظور جداسازی فضا و استفاده بهینه از محیط مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع پارتیشن ها عمدتا به صورت یک شیشه کاملا و یک دست تا سقف هستند و برای نگهداری آن ها در محل از قاب های آلومینومی یا UPVC استفاده می شود. پارتیشن های شیشه ای در اندازه ها و طرح های مختلف و در دو نوع فریم لس و فریم دار در بازار موجود هستند.
پارتیشن شیشه ای فریم لس، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته، آن هم به این دلیل که پارتیشن یک دست شیشه است و نور محیط بیشتر حفظ می شود به علاوه این که هزینه کمتری را نیز به همراه خواهد داشت. برای نصب پارتیشن های شیشه ای فریم دار، از قاب های آلومینیومی یا ام دی اف استفاده می شود که می توانند به صورت یک جداره و دو جداره باشند که قیمت این نوع پارتیشن در مقایسه با پارتیشن های فریم لس بیشتر خواهد بود.

مزایای پارتیشن شیشه ای

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای

• انعطاف پذیری پارتیشن شیشه ای

منظور از انعطاف پذیری پارتیشن شیشه ای این است که شما به راحتی می توانید این پارتیشن ها را باز کرده و به مکان دیگری انتقال دهید یا به راحتی می توانید یک بخش دیگر را به محیط کاری تان اضافه کنید. باز کردن این نوع پارتیشن ها به راحتی و بدون هیچ گونه هزینه ای انجام خواهد شد.

• نگهداری آسان پارتیشن شیشه ای

شرایط نگهداری از پارتیشن شیشه ای بسیار راحت است و این شیشه ها با استفاده از محلول های تمیز کننده و دستمال به راحتی تمیز می شوند و جای لک روی آن ها باقی نخواهد ماند.

 

 

• بهره وری پارتیشن شیشه ای

استفاده از پارتیشن شیشه ای در محیط های اداری می تواند باعث افزایش بهره وری کارمندان شود، چرا که می دانند زیر نظر مدیران هستند و تمرکز و دقت شان را در کار بیشتر می کنند و راندمان کاری نیز افزایش خواهد یافت.

• هزینه نصب پارتیشن شیشه ای

هزینه نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای پایین است و در واقع، برای نصب شان نیازی به تجهیزات خاصی نیست و تنها ممکن است نیاز باشد تغییر بسیار جزئی در اتاق ایجاد شود که آن هم چندان هزینه بر نخواهد بود.

• روشنایی پارتیشن شیشه ای

یکی از مزیت های استفاده از پارتیشن شیشه ای این است که انتشار نور را افزایش می دهند، به خصوص اگر پنجره های محیط در یک سمت قرار داشته باشند. وجود نور طبیعی در محیط نه تنها راندمان کار افراد را بالا می برد، بلکه از هزینه های اضافی در خصوص ایجاد نور مصنوعی نیز جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بدانید(شیشه هوشمند در پارتیشن شیشه ای،دیوایدر شیشه ای)

• بالا بودن دوام پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای علاوه بر این که تنوع طرح و رنگ بالایی دارند، بسیار بادوام هستند و در برابر ساییدگی و شکستن یا آسیب هایی که ممکن است در طول روز به آن ها وارد شود، مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند و اگر به درستی از آن ها مراقبت و نگهداری کنید، سال ها برایتان کار خواهند کرد.

• عایق صدا بودن پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای، عایق صدا هستند و شما می توانید در یک محیط آرام و بدون مزاحمت و صدا، به کار خود ادامه دهید.

• حریم خصوصی پارتیشن شیشه ای

برخی افراد هنگام انتخاب پارتیشن شیشه ای به این موضوع فکر می کنند که این نوع پارتیشن ها می توانند حریم خصوصی آن ها را از بین ببرد. اگر نگران این موضوع هستید، می توانید از شیشه های مات استفاده کنید تا علاوه بر حفظ حریم خصوصی، میزان نور و روشنایی محیط نیز حفظ شود.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت پارتیشن های شیشه ای، با کارشناسان ما در اسمارت ویو تماس بگیرید.