فهرست مطالب

پارتیشن فریم لس هوشمند چیست؟ این روزها با توجه به کوچک شدن فضاهای اداری، طراحی و معماری داخلی به سمتی رفته که بتوان استفاده بهینه ای را از فضا داشت. از این رو، بسیاری از مدیران و کارفرمایان برای جدا کردن بخش های مختلف شرکت خود، از پارتیشن استفاده می کنند. پارتیشن های شیشه ای از جمله مواردی هستند که به دلیل ایجاد کنترل و دید بهتر کارمندان، مورد استقبال قرار گرفته اند. انواع مختلفی از پارتیشن های شیشه ای در بازار موجود است که امروز قصد داریم به پارتیشن فریم لس هوشمند بپردازیم.

 

 

پارتیشن فریم لس هوشمند چیست؟

حتما در خصوص شیشه های خوشمند شنیده اید! شیشه های هوشمند نسل جدیدی از شیشه ها هستند که امکان تغییر حالت آن ها از شفاف به مات و تنها با فشردن یک دکمه وجود دارد که می توانند حریم خصوصی بیشتری را نیز برای افراد ایجاد کنند. از این شیشه ها می توان در ساخت پارتیشن های شیشه ای نیز استفاده کرد. یکی از بهترین اقدامات برای جداسازی فضا و حفظ حریم خصوصی، استفاده از پارتیشن های بدون فریم یا فریم لس می باشد، آن هم به این دلیل که شما هر زمان که بخواهید می توانید پارتیشن را باز و یا بسته کنید و این کار هزینه ای را هم برای شما به همراه نخواهد داشت.

پارتیشن فریم لس هوشمند

پارتیشن فریم لس هوشمند زیبایی بیشتری را برای فضای شما به ارمغان می آورد و از آن جایی که در ساخت آن، از فریم استفاده نمی شود، نصب راحت تری دارد و هزینه آن نیز به مراتب پایین تر خواهد بود. درست است که در ساخت این پارتیشن از فریم استفاده نمی شود، اما نگران مقاومت آن نباشید، چرا که شیشه به کار رفته بسیار با دوام و مقاوم است و یکی از مدرن ترین پارتیشن های موجود در بازار می باشد.

مزایای استفاده از پارتیشن فریم لس هوشمند

مزایا و نکات مثبت استفاده از پارتیشن فریم لس هوشمند به خصوص در محیط های اداری عبارت است از:
• از آن جایی که این پارتیشن ها بدون فریم هستند و ضخامت شیشه ها بسیار کم است، استفاده بهینه ای را از فضا خواهید داشت.
• با این که پارتیشن فاقد پروفیل است، اما در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است و دوام و ماندگاری بالایی دارد.
• این پارتیشن ها به راحتی و بدون دخالت انسان و یا از طریق سنسورهایی که دارند، باز و بسته می شوند و استفاده از آن ها بسیار راحت است.
• از آن جایی که شیشه های هوشمند را می توان به حالت مات تغییر داد، هر زمان که نیاز باشد، می توان حریم خصوصی بیشتری را ایجاد کرد.
• این پارتیشن ها هم چنین عایق صدا و حرارت نیز هستند.
• استفاده از این نوع پارتیشن ها، مقرون به صرفه تر خواهد بود، به علاوه این که زیبایی و امنیت فضا را نیز چند برابر می کنند.

 

پارتیشن فریم لس هوشمند چگونه عمل می کند؟

در ساخت پارتیشن فریم لس هوشمند از شیشه های هوشمند استفاده می شود که مجهز به فناوری جدیدی هستند. تمام شیشه هایی که از آن ها در سازه های مختلف استفاده می شود، شفاف هستند و نور را از خود عبور می دهند اما شیشه های هوشمند، شیشه هایی هستند که با جریان برق کار می کنند و شما با فشردن یک دکمه می توانید، وضعیت شیشه را به حالت مات تغییر دهید. اما چگونه؟
در ساخت شیشه های هوشمند از کریستال های مایع استفاده می شود. زمانی که شیشه خاموش است، مولکول های کریستال حرکات نامنظمی پیدا می کنند و شیشه به حالت مات در می آید و زمانی که شیشه روشن است، کریستال ها حرکات منظم به خود می گیرند و شیشه حالت شفاف پیدا خواهد کرد و کنترل این تغییر در دستان شما خواهد بود. توجه داشته باشید که این تغییر حالت در کسری از ثانیه اتفاق می افتد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه و نصب پارتیشن های فریم لس هوشمند، با کارشناسان ما در اسمارت ویو تماس بگیرید.