فهرست مطالب

کابین دوش شیشه ای فریم لس چیست ؟ کابین دوش شیشه ای یکی از پیشرفت های مدرن زندگی امروزی است که همه افراد به دنبال این هستند که خانه هایشان دکوراسیون زیباتری داشته باشد. یکی از مواردی که این روزها در معماری خانه ها دیده می شود، کابین دوش شیشه ای است که با عنوان حمام شیشه ای یا دور دوشی شیشه ای نیز شناخته می شود. انواع مختلفی کابین دوش شیشه ای در بازار موجود است که نوع بدون فریم آن مورد استقبال قرار گرفته است. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به بررسی کابین دوش شیشه ای بپردازیم.

کابین دوش شیشه ای چیست؟

کابین دوش شیشه ای یکی از وسایل پرکاربردی است که در حمام ها مورد استفاده قرار می گیرد و فضایی که برای استحمام در نظر گرفته می شود را از دیگر قسمت ها جدا می کند و دیگر نیازی به استفاده از وسایل قدیمی مانند پرده نخواهد بود. این کابین ها علاوه بر این که زیبایی دکوراسیون را چندین برابر می کنند، مانع از خیس شدن و کثیفی دیگر قسمت های حمام خواهند شد. برای ساخت کابین دوش شیشه ای از مواد و متریال مختلفی استفاده می شود که ماده اصلی آن شیشه سکوریت است که با قطرهای مختلف از 6 تا 10 میلی متر ساخته می شود و ابعاد کابین به میزان فضای موجود در حمام بستگی دارد.
کابین دوش شیشه ای تمام متعلقات مربوط به استحمام مانند دوش را دارد و انواع و طرح های مختلفی از این کابین در بازار موجود است و این کابین ها از لحاظ فریم بندی هم تنوع دارند و می توانند به صورت فریم دار و یا بدون فریم باشند.

کابین دوش شیشه ای فریم لس

کابین دوش شیشه ای فریم لس

کابین دوش شیشه ای فریم لس، هیچ گونه فریم و قابی ندارد و به همین خاطر، جلوه و زیبایی بیشتری هم دارد. از آن جایی که در ساخت این کابین ها از فریم استفاده نمی شود، معمولا زمانی که عرض کابین کم باشد، دستگیره داخل کار قرار داده می شود. این نوع کابین می تواند به صورت مربع، مستطیل و یا زاویه دار و متناسب با سلیقه شما طراحی شود و نوع شیشه هوشمند هم می تواند ساده، مات یا طرح دار باشد. جالب است بدانید که از این نوع کابین ها می توان در سالن های آرایشی و استخرها نیز استفاده کرد.

انواع کابین دوش شیشه ای فریم لس

کابین دوش شیشه ای فریم لس در انواع مختلفی در بازار موجود است.
• کابین دوش شیشه ای ریلی
این نوع کابین دوش شیشه ای از جنس سکوریت با ضخامت ده میلی متر است که به صورت ریلی و کشویی باز و بسته می شود و فضایی را اشغال نمی کند. یراق آلات به کار رفته در این نوع کابین باید کاملا ضد زنگ باشد تا در تماس با رطوبت، دچار زنگ زدگی نشوند.
• کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی
کابین دوش شیشه ای لولایی نیز از شیشه سکوریت ساخته می شود که در برابر ضربه بسیار مقاوم و نشکن است که درب این کابین باز و بسته می شود و لولاها و اتصالات نیز باید حتما ضد زنگ باشند.
• دیوایدر شیشه ای حمام
دیوایدر شیشه ای هم نوعی کابین دوش شیشه ای است که برای جدا کردن فضای حمام در نظر گرفته می شود و به صورت یک شیشه یک قطعه ای است که نیازی به باز و بسته شدن هم ندارد و شیشه به دیوار نصب خواهد شد.

دلایل انتخاب کابین دوش شیشه ای

از جمله دلایلی که باعث شده تا استفاده از کابین دوش شیشه ای در معماری خانه ها مورد استقبال قرار بگیرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• ساخت و نصب کابین شیشه ای در ابعاد و اندازه های مختلف انجام می شود به گونه ای شما به راحتی می توانید این کابین را در گوشه ای از حمام خود نصب کنید.
• نظافت کابین دوش شیشه ای کار آسانی است و دیگر نیازی نیست بعد از هر بار استحمام، کل فضای حمام و دیوارها را تمیز کنید.
• این نوع از کابین ها جرم نمی گیرند و آب در آن ها جمع نخواهد شد.
• نصب کابین دوش شیشه ای باعث می شود تا فضای حمام شما بزرگ تر نشان داده شود.
شما می توانید جهت اطلاع از قیمت و مشخصات فنی کابین دوش شیشه ای فریم لس، با کارشناسان ما در اسمارت ویو در تماس باشید.