فهرست مطالب

اکسس کنترل هوشمند

اکسس کنترل هوشمند چه کاربردی دارد؟ اکسس کنترلی چیست؟ استفاده از کلید برای ورود به ساختمان ناکارآمد و غیرعملی است و خطر گم شدن کلیدها و پرداخت هزینه تعویض قفل و غیره وجود دارد. سیستم‌های مدرن کنترل دسترسی درب به شما امکان می‌دهند افرادی را که وارد ساختمان شما می‌شوند از طریق ابزارهای مختلف شناسایی کاربر یعنی: کارت، اثرانگشت، چهره، دست، برنامه موبایل و …مدیریت کنید.

اکسس کنترل هوشمند، برای طیف وسیعی از ساختمان ها و امکانات مناسب هستند. این سیستم های امنیتی را می توان در سرتاسر ساختمان شما نصب کرد تا از دسترسی ایمن به تمامی نقاط ورودی، حتی در آسانسور اطمینان حاصل شود.

بیشتر بخوانید: 

امنیت خانه هوشمند
سرمایش و گرمایش هوشمند

به بیان ساده، مگر اینکه پین یا کارت در دسترسی داشته باشید، هیچ بازدیدکننده ای ناخواسته ای نمی تواند وارد ساختمان شما شود. این به شما آرامش می دهد و حداکثر امنیت را برای کارمندان خود تضمین می کند و از کسب و کار شما در برابر آسیب، سرقت و دسترسی های غیرقانونی محافظت می کند.

انواع سیستم های کنترل دسترسی

       1.آنلاین

سیستم های کنترل دسترسی به شما انعطاف پذیری کامل در یک سازمان می دهد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید مناطق خاصی از ساختمان شما در میان کارمندان خاص محدود شود. استفاده از کنترل دسترسی درب ما این امکان را برای شما فراهم می کند که نه تنها کنترل کنید چه کسی وارد ساختمان شما می شود، بلکه به اتاق هایی که می توانند وارد شوند نیز کنترل کنید.

شما می توانید جهت اطلاع از هوشمند سازی بیمارستان به این لینک مراجعه کنید. 

سیستم های کنترل دسترسی آنلاین مفید هستند زیرا امکان کنترل کامل حقوق دسترسی و نظارت بر حرکات از طریق رایانه شخصی یا تلفن هوشمند را فراهم می کنند. همچنین با استفاده از ادغام اکتیو دایرکتوری، مدیریت آسان تری از کاربران به دست خواهید آورد.

2. آفلاین

همچنین کنترل دسترسی آفلاین را با سیستم‌های مستقل ما ارائه می‌کند، که در آن یک یا دو واحد کوچک مستقیماً به پانل در متصل می‌شوند تا دسترسی به در را کنترل کنند. نیازی به شبکه رایانه شخصی نیست و لازم نیست تک تک درهای ساختمان خود را ایمن کنید، فقط آنهایی را که می خواهید.

تصویر-اکسس-کنترل-هوشمند-9595

فواید اکسس کنترل هوشمند

اکسس کنترل هوشمند به طور فزاینده ای برای کسب و کارها اهمیت پیدا کرده است زیرا آنها ابزاری امن و کارآمد برای مدیریت دسترسی به منابع شرکت ارائه می دهند. این سیستم ها از فناوری های مختلفی مانند کارت های هوشمند، اسکنرهای بیومتریک و رمز عبور برای کنترل دسترسی به مکان های فیزیکی، سیستم های اطلاعاتی و داده های حساس استفاده می کنند.

اگر به دنبال سیستم اطفای حریق هوشمند هستید می توانید به این صفحه مراجعه کنید. 

مزایای اکسس کنترل هوشمند عبارتند از:

بهبود امنیت، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها.

دسترسی محدود فقط به افراد مجاز، کاهش خطر سرقت، آسیب یا دسترسی غیرمجاز.

ردیابی و نظارت بر فعالیت کارکنان، اطمینان از اینکه آنها فقط به منابعی که برای کار خود نیاز دارند دسترسی دارند.

افزایش بهره وری با کاهش زمان صرف شده برای وارد کردن دستی و مدیریت کلیدهای فیزیکی یا رمزهای عبور. با کنترل دسترسی الکترونیکی، دسترسی را می توان با چند کلیک اعطا یا لغو کرد و در زمان و تلاش صرفه جویی کرد.

کاهش نیاز به پرسنل امنیتی اضافی و به حداقل رساندن خطر سرقت یا آسیب به منابع شرکت.

به طور کلی، اکسس کنترل هوشمند مزایای قابل توجهی را برای شرکت ها فراهم می کند که به افزایش امنیت، بهره وری و صرفه جویی در هزینه کمک می کند.

در نهایت باید گفت، سیستم مدیریت اکسس کنترل هوشمند، نوع جدیدی از سیستم مدیریت امنیتی مدرن است که فناوری شناسایی خودکار میکرو کامپیوتر و اقدامات مدیریت امنیتی مدرن را ادغام می کند. این شامل بسیاری از فناوری های جدید مانند الکترونیک، ماشین آلات، اپتیک، فناوری کامپیوتر، فناوری ارتباطات و بیوتکنولوژی است. یک اقدام موثر برای حل مدیریت امنیتی در ورودی و خروجی بخش های مهمی دارد. قابل اجرا در بخش های مختلف محرمانه مانند بانک ها، هتل ها، اتاق های کامپیوتر، اتاق های محرمانه، دفاتر، جوامع هوشمند، کارخانه ها و غیره. در پیشرفت سریع فناوری دیجیتال و فناوری شبکه امروزی، فناوری کنترل دسترسی به سرعت توسعه یافته است.

سیستم کنترل دسترسی قبلاً از مدیریت ساده درگاه و کلید پیشی گرفته است و به تدریج به یک سیستم مدیریت دسترسی کامل تبدیل شده است. نقش بسیار زیادی در مدیریت اداری مانند ایمنی محیط کار و مدیریت حضور و غیاب پرسنل ایفا می کند.