فهرست مطالب

بهترین شیشه پنجره

بهترین شیشه پنجره کدام است؟ علاوه بر انتخاب سبک پنجره ای که برای خانه شما بهترین است، ممکن است بخواهید نوع شیشه پنجره ای را که نصب می کنید نیز در نظر بگیرید. شش گزینه وجود دارد که همگی اهداف مختلفی دارند:

شیشه فلوت: مقرون به صرفه ترین شیشه است و هیچ رنگ طبیعی ندارد. این یک تکه شیشه است که با ضربه شدید به قطعات تیز می شکند. با این حال، شیشه فلوت می‌تواند فرآیندهای شیمیایی زیادی را برای تقویت انجام دهد. پس از ارتقاء می توان از آن در پنجره های تک جداره و حتی دو جداره استفاده کرد.این شیشه، یک شیشه شناور ساده است که فرآیند خاصی بر آن انجام نشده است و معمولاً کم هزینه است و شکستن آن آسان تر است.

شیشه های لمینت: شیشه های لمینت معمولاً برای درهای پاسیو، محوطه های بالکن و سایر مکان هایی که آسیب شیشه باعث نگرانی ایمنی می شود استفاده می شود. این شیشه وقتی می شکند، می ترکد اما از قاب خود خارج نمی شود و می توان آن را در گزینه های بهترین شیشه پنجره برای خانه معرفی کرد.

شیشه مات: در اتاق هایی که حفظ حریم خصوصی مهم است، این گزینه شیشه ای مات (یا تا حدی مات) را در نظر بگیرید. بسیاری از مردم این را برای مناطق شخصی مانند حمام یا فضاهای آرام انتخاب می کنند.همچنین می توانید برای کاربرد بیشتر از حمام دوش با شیشه هوشمند استفاده کنید.

شیشه سکوریت: شیشه سکوریت محبوب ترین نوع برای استفاده در حمام است، مانند درهای دوش، که بسیار قوی تر از شیشه های معمولی هستند. در برابر حرارت مقاوم است و خطر بسیار کمی دارد.

شیشه عایق: شیشه عایق شامل پنجره های دو جداره و سه جداره می باشد. با لایه بندی شیشه طراحی شده است. هنگام استفاده در پنجره ها مانعی برای گرما و سرمای بیرون ایجاد می کند. همچنین شکستن آن تقریبا غیرممکن است.

بیشتر بخوانید:

کیفیت رنگ شیشه های هوشمند

شیشه هوشمند قابل تعویض

شیشه Low-E :شیشه Low-E با جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش، گرما را خارج می کند و نور خورشید را به داخل می دهد. این برای کسانی که عاشق نور طبیعی هستند مناسب است.

در نهایت، شما باید ویژگی های خاص  هر کدام را بسنجید تا مشخص کنید چه چیزی برای شما مهم است، اما به طور کلی، بهترین شیشه پنجره، شیشه هوشمند است که می تواند متناسب با نیاز شما در چند ثانیه تغییر کند و مزایای یک خانه هوشمند را برایتان فراهم کند.

تصویر-بهترین-شیشه-پنجره--9854

مزایای داشتن پنجره های شیشه ای در مقابل نوع دیگری از متریال چیست؟

پنجره ها برای عایق کاری خانه، ایمن کردن وسایل شما و جلوگیری از ورود زباله ها هستند. با این حال، هدف از پنجره های شیشه ای بسته به نوع شیشه ای که استفاده می کنید متفاوت است. به عنوان مثال، شیشه های مبهم به دلیل حفظ حریم خصوصی صاحبان خانه شناخته شده است، اما لزوما اجازه نمی دهد نور طبیعی زیادی از آن عبور کند. برعکس، پنجره‌های سکوریت شده نور طبیعی را به داخل می‌دهند، اما با کمک شیشه هوشمند می توانید تمام گزینه ها را در کوتاه ترین زمان ممکن داشته باشید. هر دسته شیشه برای مصرف کنندگانی که به ویژگی های خاص اهمیت می دهند کمی متفاوت طراحی می شود.

به طور کلی، مزایای استفاده از پنجره های شیشه ای شامل موارد زیر است:

اتاق های روشن تر

قبض انرژی کمتر

راحت تر از بسیاری از سطوح تمیز می شود

نسبت به سایر مواد در برابر عناصر بیرونی سخت تر است

فضاهای ساکت تر و عایق شده

اسمارت ویو، اهمیت انتخاب شما را در پنجره‌های شیشه ‌ای خانه شما تشخیص می‌دهد، به همین دلیل است که ما مصمم هستیم تا به شما در ساختن پنجره‌ی مناسب کمک کنیم. هدف ما همیشه این است که خانه شما را به فضایی امن و راحت تبدیل کنیم. برای نصب پنجره هوشمند خود، همین حالا با ما تماس بگیرید.