فهرست مطالب

تبدیل صفحه‌ نمایش به آینه تزئینی چگونه است؟صفحه‌ نمایش آینه‌ای با رفلکس بالا با یک تلویزیون هوشمند که در آن کار گذاشته شده است.

وقتی تلویزیون روشن است، تصاویر با کیفیت HD از طریق سطح شیشه ظاهر می‌شوند. وقتی تلویزیون خاموش می‌شود، صفحه نمایش به یک آینه تزئینی تبدیل می‌شود.

صفحه نمایش‌های PC/ تلویزیون آینه‌ای سطح شیشه‌ی منحصر به فردی دارند که کیفیت تصویر پانل LED/LCD را ارتقا می‌دهد. تلویزیون‌های آینه‌ای با طراحی‌های تزئینی استاندارد با هر فضای داخلی سنتی یا مدرنی متناسب هستند. صفحه نمایش ها یک ویدیو بوردر دارند که در پشت شیشه آینه ای نصب شده است. بنا به درخواست امکان قرار دادن گزینه‌های رنگی در پشت صفحه نمایش وجود دارد.

به منظور ارائه بهترین محصول به مشتریان، آنها می‌توانند از میان طیف وسیعی از تلویزیون‌ها با فناوری LCD یا LED انتخاب کنند. اندازه‌ی استاندارد صفحه نمایش 22 تا 57 اینچ است. تلویزیون‌های آینه‌ای هر فضایی را متحول می‌کنند و امکان تبدیل صفحه نمایش را به جزلاینفک دکور هر اتاقی می‌دهند.

تبدیل صفحه‌ نمایش به آینه تزئینی

صفحه نمایش LCD با وضوح بالا:

صفحه‌ نمایش‌های HD خوانا در نور آفتاب برای پنجره‌های فروشگاه و فضاهای باز

صفحه نمایش تجاری با وضوح بالا برای کاربردهای 24 ساعت شبانه‌روز مشخصا برای محیط‌های روش، حتی در نور مستقیم آفتاب ساخته می‌شوند. آنها برای ایستگاه‌های راه‌آهن/اتوبوس، فرودگاه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مناسب هستند.

تبدیل صفحه‌ نمایش به آینه تزئینی دوجداره قابل‌تعویض:

یونیت‌های دوجداره با راندمان بالای انرژی با لایه‌ی قابل‌تعویض برای پنجره‌های داخلی و خارجی برای خانه‌ها و ساختمان‌های تجاری ایده‌آل است.

شیشه هوشمند قابل تعویض فورا با یک سوئیچ حریم خصوصی را حفظ می‌کند. شیشه براساس یک اصل الکتریکی کار می‌کند و وقتی دکمه پاور روشن می‌شود، از حالت مات به حالت شفاف تغییر می‌کند.

پنل ها و پنجره های شیشه هوشمند قابل‌تعویض smart glass جایگزین نسل بعدی را برای شیشه‌های مات یا مخفی ارائه می‌کند و آن را به گزینه ایده آلی برای تاسیسات تجاری یا مسکونی تبدیل می‌کند.

شیشه هوشمند قابل تعویض محصول نوآورانه ای هم برای تاسیسات خانگی و هم تجاریست و تحت برند شیشه هوشمند تولید و توزیع می‌شود.

جدیدترین نسل شیشه هوشمند قابل‌تعویض با روکش دوبل مزایای عملکرد حرارتی بهبود یافته را با کنترل فوری بر امنیت/حریم خصوصی ترکیب می‌کند. این فناوری حالت جامد جایگزین پرده‌های قدیمی می‌شود و کنترل و راحتی بیشتر در هر اتاقی فراهم می کند. لایه قابل‌تعویض کریستال مایع که داخل یونیت با روکش دوبل قرار داده شده است، حفاظت کاملی را فراهم می کند.

پانل استاندارد با سه ضخامت دردسترس است: 18، 24 و 28 میلی‌مترو شکل و اندازه‌ی سفارشی بنا به درخواست دردسترس است.

این محصول درست مانند هر یونیت استاندارد با روکش دوبل براحتی قابل نصب است. افزودن لایه قابل تعویض شیشه را عایق بندی می‌کند و در نتیجه شیشه اتاق‌تان را در زمستان گرم‌تر، در تابستان خنک‌تر و فضا را ساکت‌ و آرام می‌سازد.

صفحه‌نمایش‌هایی که تصویر را از پشت نمایش می‌دهند:

در این فناوری، این پروژکتور پشت صفحه نمایش قرار داده می‌شود و تصویر را به سمت مخاطبان نمایش می‌دهد. این امر به فناوری صفحه نمایش امکان کنترل مسیر نور که تصاویر شفاف را در منطقه‌ی دید از پیش تعیین شده توزیع می‌کند، می‌دهد. این فناوری تصاویری با 10 برابر شفافیت بیشتر نسبت به صفحه‌نمایش‌های قدیمی حتی در محیط‌های بسیار روشن نمایش می‌دهد.

فناوری صفحه‌نمایش از یک لایه‌ی اوپتیکال پیشرفته برای افزایش کنترل بر تصویر نمایش داده شده در همه زوایا استفاده می‌کند که نتیجه 10 برابر شفافیت بیشتر و یکنواخت بودن تصویر بدون مشاهده هات اسپات در صفحه‌نمایش‌هی سنتی است.

پارتیشن‌بندی شیشه‌ای:

پارتیشن‌بندی شیشه‌ای راه‌حل مدرن و پیچیده‌ای برای ایجاد محوطه‌ی داخلی و پارتیشن‌های دیواری برای کاربردهای مختلف فراهم می‌کند. یکی از مزایای استفاده از شیشه نسبت به دیوار بتنی نوری است که می‌تواند  از شیشه عبور کند و در نتیجه حس یک محیط روشن و جادار را القا می‌کند. هنگام انتخاب شیشه مناسب برای پروژه پارتیشن‌بندی‌تان چندین گزینه مختلف وجود دارد.

وقتی می‌خواهید حریم خصوصی‌تان کاملا حفظ شود شیشه ساندبلاست یا شیشه لمینت شده با کنترل صدا آکوستیک انتخاب می‌کنید. برای حفظ حریم خصوصی به صورت جزیی، طراحی‌های تزئینی ساده یا آرم شرکت را می‌توان روی شیشه ساندبلاست کرد.