فهرست مطالب

حمام دوش با شیشه هوشمند

حمام دوش با شیشه هوشمند چه مزایایی دارد؟ به دنبال راه حل جایگزینی برای حفظ حریم خصوصی برای شیشه های مات استاندارد حمام هستید؟ حمام دوش با شیشه هوشمند، جایی است که می‌توان حریم خصوصی شما را با یک سوئیچ کنترل کرد!

طیف شیشه‌های هوشمند اسمارت ویو شامل واحدهای دو جداره قابل تعویض ما برای شیشه‌های خارجی و شیشه‌های لمینت قابل تعویض برای کاربردهای داخلی (مانند صفحه‌های دوش مات) است که راه‌حلی عالی برای حفظ حریم خصوصی برای حمام ارائه می‌دهد.

شیشه دوجداره قابل تعویض جایگزینی برای پرده‌ها و از راه‌حل‌های استاندارد شیشه‌ای برای پنجره‌های حمام ارائه می‌کند، که گزینه‌ای مدرن و قابل نگهداری می باشد.

شیشه لمینت قابل تعویض، فاکتور شگفت انگیزی را برای هر تقسیم کننده حمام یا پارتیشن شیشه ای بین اتاق خواب و حمام ارائه می دهد، با انواع شیشه های رنگی تخصصی می توانید، دیوارهای شیشه ای هوشمند سفارشی برای حمام داشته باشید.

درب‌های شیشه‌ای هوشمند دوش و درب‌های خصوصی حمام، ایده‌آل برای بزرگ‌تر نشان دادن فضاهای کوچک داخلی و همچنین ارائه جایگزینی انعطاف‌پذیرتر برای درب‌های قدیمی حمام است. اگر به دنبال محصولی برای به حداکثر رساندن فضای داخلی حمام هستید، چرا حمام دوش با شیشه هوشمند را انتخاب نکنید.

درب دوش هوشمند شیشه ای چیست؟

درب‌های شیشه ‌ای هوشمند از شیشه‌های هوشمند ساخته شده‌اند که شیشه‌های حریم خصوصی هستند. همچنین به عنوان LCG (شیشه کنترل نور) شناخته می شود. این یک راه حل حفظ حریم خصوصی از نظر زیبایی شناسی جذاب، مقرون به صرفه، براق و آسان برای حفظ حریم خصوصی ارائه می دهد. یک شیشه هوشمند قابل تعویض با برق خاموش و روشن می شود که فوراً از حریم خصوصی پشتیبانی می کند. فناوری LCG برای مناطق مه آلود، از جمله دوش های شیشه ای و حمام ها در هتل ها و خانه های مجلل عالی است.

شما می توانید جهت اطلاع از  کاربرد پنجره هوشمند به این لینک بروید.

امروزه، طرح های مینیمالیستی شیشه دوش را معمولا در حمام هتل پیدا می کنید، زیرا بسیار مورد استقبال مهمانان هتل قرار می گیرند. یکی از مزایای بزرگی که با حمام دوش با شیشه هوشمند، همراه است این است که فضای کوچک را بزرگتر نشان می دهد. به طرز شگفت انگیزی، وقتی سوئیچ را روشن می کنید، حریم خصوصی کامل را فوراً ارائه می دهد. این قابلیتی است که در درب های شیشه ای معمولی دوش وجود ندارد.

تصویر-حمام-دوش-با-شیشه-هوشمند-9955

شیشه‌های هوشمند و فیلم‌های قابل تعویض یک انتخاب هوشمندانه در طراحی حمام هستند:

      زیبایی شناسی مدرن و شیک

      حریم خصوصی یا فضای باز را با تکان دادن سوئیچ فراهم می کند

      فضاهای کوچک را بزرگتر نشان می دهد

      اجازه نور بیشتر را می دهد

      لوازم جانبی منحصر به فرد را بدون حجیم بودن به نمایش می گذارد

      نگهداری آسان و ماندگاری طولانی مدت

      بهداشتی و تمیز کردن آسان

      شیشه سکوریت استفاده شده بادوام و ایمن است

حمام شاید یکی از رایج ترین مناطقی باشد که در آن از شیشه هوشمند استفاده می شود. یک جایگزین عالی برای پرده ها و پرده های حمام است.  شیشه هوشمند یک راه حل حفظ حریم خصوصی با قابلیت تمیز کردن آسان و براق برای حمام ها در هر شکل و اندازه است.

انواع درب دوش شیشه ای

انواع مختلفی از درب های شیشه ای دوش وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. در اینجا رایج ترین انواع موجود است:

درب های بدون قاب: درب دوش یک جداره است که در یک اتاق به بیرون می چرخد ​​و ظاهری مدرن و تمیز ایجاد می کند. اگر به دنبال گزینه ای از نظر ساختاری سالم و بادوام هستید، می توانید درب بدون قاب را انتخاب کنید.

چرا حمام دوش با شیشه هوشمند را برای حمام خود انتخاب کنید؟

درب های شیشه ای هوشمند دارای مزایای متعددی هستند. از ایمنی گرفته تا زیبایی شناسی و قابلیت استفاده عمومی تا بهداشت، این درب ها مزایای بسیاری را ارائه می دهند که یک درب شیشه ای معمولی ندارد. در اینجا مهمترین فوایدی که باید در مورد این درب های شیشه ای دوش بدانید آورده شده است:

حفظ حریم خصوصی

اولین و مهمترین مزیتی که با درب شیشه ای هوشمند همراه است حفظ حریم خصوصی است. حمام دوش با شیشه هوشمند، حریم خصوصی کامل را از نظر شنیداری و دید ارائه می دهد. شیشه‌های هوشمند دارای ویژگی‌های عایق صدا هستند تا تجربه دوش آرامی داشته باشید. همچنین یک پارتیشن در منطقه ایجاد می کند که خطرات نشت آب را از ناحیه محفظه دوش از بین می برد.

بیشتر بخوانید:

پارتیشن های شیشه ای هوشمند قابل تعویض

سیستم روشنایی هوشمند

حتی اگر در حین دوش گرفتن آواز می خوانید، صدای شما به بیرون نمی رود. علاوه بر این، انواع شیشه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای دید پنهان آن‌ها را انتخاب کنید.

تعمیر و نگهداری کم

یک درب دوش شیشه ای هوشمند به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد. نگهداری کم و زیبایی جذاب آن افراد را تشویق می کند که از درب های شیشه ای دوش در خانه و حمام های تجاری خود استفاده کنند. آنها بسیار بادوام و تمیز کردن آسان هستند و این درب ها را به گزینه ای ارزشمند برای خرید از نظر طول عمر تبدیل می کند. اگر می خواهید طول عمر آن را بهبود ببخشید، در هنگام نصب درب شیشه ای را با یک پوشش محافظ بپوشانید. لایه محافظ سطح شیشه را از کف صابون و لکه های آب محافظت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نصب حمام دوش با شیشه هوشمند با اسمارت ویو تماس بگیرید.