فهرست مطالب

سیستم خانه هوشمند برای سالمندان

سیستم خانه هوشمند برای سالمندان چگونه عمل می کند؟ فناوری خانه هوشمند فقط برای جوانان نیست، سالمندان همچنین می توانند از مزایای خانه ای که با صدا یا برنامه کنترل می شود، از جمله امنیت خانه، راحتی و اتصال بهره ببرند. اسمارت ویو تمام مزایای یک سیستم خانه هوشمند برای سالمندان و بهترین محصولاتی که باید برای عزیزانتان در نظر بگیرید را بررسی خواهیم کرد.

نوآوری‌ها در فناوری خانه‌های هوشمند مانند وسایل متصل به اینترنت، دستیارهای صوتی و پوشیدنی‌ها، بهترین زمان در تاریخ را برای پیر شدن در خانه تبدیل کرده است زیرا خانه‌ها بسیار کارآمدتر و در نهایت برای سالمندان ایمن‌تر می‌شوند.

چه یک متخصص خدمات خانه باشید یا صاحب خانه باشید که به دنبال ایجاد زیرساختی از فناوری خانه هوشمند برای والدین سالخورده، پدربزرگ و مادربزرگ، همسایه، دوست یا خودتان هستید، موارد زیر همگی می توانند به خانه ای امن تر برای سالمندان کمک کنند.

مزایای سیستم خانه هوشمند برای سالمندان

ارتباط و استقلال

امنیت و ایمنی خانه

راحتی و آسایش

مراقبت از حافظه

تصویر-سیستم-خانه-هوشمند-برای-سالمندان-9432

اتصال و استقلال از مزایای سیستم خانه هوشمند برای سالمندان

دستگاه‌های خانه هوشمند همچنین می‌توانند ارتباطات خود را با دوستان قدیمی‌تر و اعضای خانواده در حالی که استقلال خود را حفظ می‌کنند، تقویت کنند.

دستگاه های هشدار پزشکی، بهترین سیستم هشدار پزشکی برای سالمند

یک سیستم هشدار پزشکی به سالمندان کمک می کند تا به طور مستقل زندگی کنند و در عین حال دسترسی سریع به تکنسین های فوریت های پزشکی را فراهم می کند.

مراقبین می توانند از طریق برنامه تلفن هوشمند یا پورتال آنلاین وارد شوند تا اطلاعات عزیزان خود را به روز کنند، با سایر مراقبان گپ بزنند، وظایف را سازماندهی کنند، تاریخچه موقعیت مکانی را مشاهده کنند، صورتحساب ها را پرداخت کنند و وضعیت سیستم را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

مزایای استفاده از شیشه هوشمند در خانه 

پارکینگ هوشمند

امنیت و ایمنی خانه از مزایای سیستم خانه هوشمند برای سالمندان

افراد در هر سنی از سیستم امنیتی خانه بهره می برند، اما تعدادی تجهیزات وجود دارد که باید در اولویت اول سالمندان قرار گیرند.

هنگام انتخاب یک سیستم امنیتی برای والدین سالخورده، باید اصول اولیه مانند سنسورهای ورود برای هر درب بیرونی و سنسورهای حرکتی برای اتاق‌ها و راهروهای بزرگ ‌تر را بخواهید تا به مزاحمان اطلاع دهید که دیده شده‌اند.

شما می توانید جهت اطلاع از حمام دوش با شیشه هوشمند  به این لینک بروید.

اگر چند محصول و خدمات اضافی را انتخاب کنید، سیستم امنیتی به عنوان یک سیستم هشدار پزشکی دو برابر می شود:

دکمه‌های پانیک دیواری که در دسترس وان حمام یا در پایین پله‌ها قرار می‌گیرند به والدین شما این امکان را می‌دهند که در صورت افتادن از آنها کمک بگیرند.

یک دکمه پانیک همراه به شما کمک می‌کند تا در هر نقطه از خانه برای کمک تماس بگیرید.

مانیتورهای آموزش دیده پزشکی می توانند راهنمایی های کمک های اولیه را ارائه دهند، در حالی که به طور همزمان نیروهای اولیه را اعزام می کنند.

راحتی و آسایش از مزایای سیستم خانه هوشمند برای سالمندان

هنگامی که افراد مسن در مبلمان مورد علاقه خود استراحت می کنند، معمولاً دوست دارند در جای خود بمانند. اگر آنها تنها زندگی می‌کنندو کسی نیست که برای تغییرات جزئی کمک کند خانه ی هوشمند بهترین راهکار است.

اکنون، گجت‌های هوشمند این امکان را برای والدین سالخورده شما فراهم می‌کنند که بتوانند انواع کارها را از هر کجای خانه انجام دهند و به آن‌ها اجازه می‌دهند بدون احساس درماندگی، زندگی خود را ساده‌تر کنند.

مراقبت از حافظه از مزایای سیستم خانه هوشمند برای سالمندان

فراموشی خفیف، بخشی طبیعی از روند پیری است. اما اگر والدین شما مصرف داروهای خود را به خاطر نیاورند، فراموش کنند برای قرار ملاقات با پزشک حاضر شوند یا اتومبیل خود را بیشتر از گذشته گم کنند، می تواند عواقب مهمی داشته باشد. در این شرایط هوشمند سازی منازل می تواند کمک کند.

در نهایت باید گفت:

اگرچه امروزه بسیاری از سالمندان نسبت به نسل‌های جوان‌تر، تمایل کمتری به فناوری دارند، یادگیری استفاده از فناوری خانه هوشمند برای حفظ ایمنی و رفاه آنها مفید خواهد بود.

مزایای فناوری خانه هوشمند برای سالمندان فراتر از خود افراد است و مزایایی را برای خانواده، دوستان، همسایگان و غیره ارائه می دهد. اگر شما هم تصمیم به استفاده از مزایای امنیت خانه هوشمند دارید همین امروز با اسمارت ویو تماس بگیرید.