فهرست مطالب

سیستم مدیریت پارکینگ هوشمند

سیستم مدیریت پارکینگ هوشمند ، کنترل و مدیریت قابل اعتماد پارکینگ ها و محصولات پارکینگ هوشمند را از طریق یک رابط کاربر پسند امکان پذیر می کند. سیستم مدیریت پارکینگ به فناوری های نوآورانه ای اشاره دارد که راه حل هایی را در صنعت پارکینگ ارائه می دهند.  این سیستمی است که به افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا مکان‌های پارک خود را مدیریت کنند.

مدیریت پارکینگ ها برای شرکت ها و سازمان ها کار آسانی نیست زیرا قطعات متحرک زیادی از جمله ترافیک و در دسترس بودن فضاها وجود دارد. این یک کار وقت گیر است، به نیروی انسانی نیاز دارد و ناکارآمد است. استفاده از سیستم مدیریت پارکینگ هوشمند می تواند به کاهش هزینه های اداری یک کسب و کار بر روی پارکینگ کمک کند و تاثیر فضای پارکینگ آنها را بر جامعه محلی آن کاهش دهد. اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سیستم مدیریت پارکینگ هوشمند هستید، با ما تا انتهای این متن همراه شوید.

پارکینگ هوشمند چیست؟

معمولاً وقتی کسی می‌گوید پارکینگ هوشمند، منظور استفاده از فناوری برای کمک به رانندگان برای یافتن سریع و کارآمد مکان‌های خالی است. یک سیستم پارکینگ هوشمند شامل دستگاه‌های مختلف با قابلیت اینترنت است که در شهرها برای دستیابی به این نتیجه مستقر شده‌اند.

یک پارکینگ را در نظر بگیرید، در یک پارکینگ هوشمند، حسگرهایی در تمام نقاط وجود دارد که می‌توانند به راننده قبل از ورود، فضاهای باز برای پارک خودرو را نشان دهد.

پارکینگ هوشمند همچنین می‌تواند برای انجام این کار با پارکینگ خیابانی در مناطق شهری شلوغ به کار گرفته شود. در برخی موارد، ممکن است به معنای استفاده از برنامه‌ای باشد که به راننده اجازه می‌دهد قبل از شروع رانندگی، جای پارک را رزرو کند و هزینه آن را بپردازد.

شما می توانید جهت اطلاع از اکسس کنترل هوشمند به این صفحه مراجعه کنید.

اجزای سیستم مدیریت پارک خودرو

یک سیستم مدیریت پارکینگ بر اساس موارد استفاده و کاربرد می تواند چندین جزء داشته باشد. چهار جزء حیاتی وجود دارد که سیستم مدیریت پارکینگ را تعریف می کند:

  1. روش پرداخت

نحوه پرداخت ترجیحی برای سیستم مدیریت پارکینگ خودرو، باید توسط کاربران به دلیل تعداد اتوماسیون پرداخت و فناوری های موجود تعیین شود. روش پرداخت انتخابی بستگی به مورد استفاده دارد.

  1. 2. گزینه های اجرای پارکینگ

اجرا، ابزاری ضروری برای مدیریت و نگهداری پارکینگ خودرو است. با استفاده از سیستم پرداخت انتخابی اپراتور پارک، گزینه های اجرایی به رانندگان اجازه می دهد به راحتی به فضاهای اختصاص داده شده دسترسی داشته باشند. اجرای قانون جریان ترافیک را بهبود می‌بخشد و به طور بالقوه استفاده از وسایل حمل‌ونقل جایگزین را برای کارکنانی که نمی‌توانند مکان‌های پارک در دسترس داشته باشند، افزایش می‌دهد.

همچنین اگر به دنبال هوشمند سازی پنجره ها هستید به این صفحه بروید.

اجرای پارکینگ شامل صدور بلیت، شماره گذاری قسمت برای ناوبری آسان و اطلاع رسانی در دسترس بودن پارکینگ فعلی به کاربران است. بنابراین تأثیر ترافیک پارکینگ یک شرکت بر جامعه محلی می تواند تا حد زیادی کاهش یابد و ایمنی عابران پیاده در داخل جامعه تضمین شود.

  1. 3. کنترل های دسترسی

کنترل های دسترسی به عنوان سیستم های ورودی پارکینگ شناخته می شوند. آنها برای اطمینان از استفاده کارآمد از نرم افزار پارکینگ مهم هستند. آنها اساساً اجازه ورود به رانندگانی را می دهند که رزرو تأیید شده دارند، در حالی که برای کسانی که تأییدیه رزرو ندارند، از ورود منع می شود. نرخ بازگشت کاربران در ورودی را می توان با کمک اعلان ها و تأیید رزرو کاهش داد.

  1. 4. گزارش

گزارش گیری یکی از مهمترین ویژگی های سیستم مدیریت پارکینگ هوشمند می باشد. این به اپراتورها و شرکت‌های پارکینگ اجازه می‌دهد تا امکانات، ورود وسایل نقلیه و گزارش‌های بی‌درنگ از در دسترس بودن مکان‌های پارکینگ را ردیابی کنند. این مزیت به شرکت ها کمک می کند پارک های خود را در یک مرکز دیجیتال مرکزی ارائه شده با نرم افزار پارکینگ مدیریت کنند.

تصویر-سیستم-مدیریت-پارکینگ-هوشمند-8943

مزایای سیستم مدیریت پارکینگ هوشمند

سیستم هوشمند مدیریت پارک خودرو حدس زدن را از بازی خارج می‌کند زیرا اطلاعات بی‌درنگ درباره همه محصولات و رفتار کاربران ارائه می‌دهد. تاریخچه سیستم مدیریت پارکینگ به دهه‌ها قبل برمی‌گردد و برنامه هوشمند سیستم مدیریت پارکینگ مانند این امکان استقرار ویژگی‌های جدید را در راحتی دفتر، خانه یا هر مکان دیگری فراهم می‌کند.

شما می توانید جهت اطلاع از سیستم روشنایی هوشمند به این لینک مراجعه کنید.

سیستم مدیریت پارکینگ هوشمند، یک دروازه اختصاصی است که امکان کنترل مدیریت از راه دور محصول را با سطوح مختلف کاربر فراهم می کند. نرم افزار پارکینگ هوشمند تمامی محصولات و خدمات پارکینگ هوشمند را در یک سیستم کاربرپسند گنجانده است.

با  سیستم مدیریت پارکینگ هوشمند تمام وظایف مربوط به مدیریت پارکینگ خودکار، در یک سیستم متحد می شوند.

علاوه بر این، ویژگی های سیستم مدیریت پارکینگ را می توان به راحتی با سایر نرم افزارهای موجود ادغام کرد. این می تواند فرصت های تجاری جدیدی را برای هر سیستمی که نیاز به مدیریت کارآمد پارکینگ دارد از طریق یک سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ خودروهای مدرن و کارآمد فراهم کند.

مزایای سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ برای رانندگان:

اطلاعات زمان واقعی

رزرو جای پارک قابل اطمینان

پارکینگ تمام اتوماتیک

حداکثر امنیت

تجربه کاربری یکپارچه

بیشتر بخوانید:

هوشمند سازی مدارس

سیستم اطفای حریق هوشمند

مزایای سیستم مدیریت پارکینگ هوشمند برای اپراتورهای پارکینگ:

گزارش هوشمند

بهینه سازی

کنترل محصول از راه دور

تنظیم سیستم پویا

سازمان هوشمند پارکینگ

سیستم مدیریت پارکینگ

در نهایت باید گفت، مسائل مربوط به مدیریت کاربران پارکینگ، نگرانی های زیادی را برای سازمان ها و مدیران پارکینگ ایجاد می کند. با کمک راه حل های مدیریت پارکینگ، تیم های مدیریتی می توانند فضاهای پارکینگ خود را به طور موثر مدیریت کنند.