فهرست مطالب

شیشه هوشمند در صنعت گردشگری چه کاربردی دارد؟شیشه های هوشمند که قابلیت تغییر حالت از شفاف به مات را دارند، در صنایع مختلف از ساختمان سازی گرفته تا گردشگری مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردهای بسیار متنوعی دارند. اما چگونه می توان از شیشه هوشمند در صنعت گردشگری استفاده کرد؟

استفاده از شیشه هوشمند در صنعت گردشگری

صنعت گردشگری و هتل ها در ارتباط با هم هستند و تمامی مسافران برای اقامت خود هتل را انتخاب می کنند و هنگام انتخاب هتل اقامت شان، به فاکتورهای مختلفی توجه می کنند و قبل از رزرو به جستجو در اینترنت می پردازند و نظرات مسافران را بررسی می کنند. قطعا هر چه امکانات هتل بیشتر باشد و مسافران احساس راحتی و ایمنی بیشتری داشته باشند، اولویت انتخاب شان خواهد بود.
این روزها استفاده از شیشه هوشمند در صنعت گردشگری و طراحی و معماری هتل ها و اقامتگاه ها مد نظر قرار داده شده و به شدت نظر مسافران را به خود جلب کرده است. شیشه های هوشمند مجهز به تکنولوژی پیشرفته ای هستند که شما می توانید در کسری از زمان و تنها با فشردن یک دکمه، شیشه را از حالت شفاف به مات در بیاورید و حریم خصوصی بیشتری را برای خود ایجاد کنید. به علاوه این که، بکارگیری شیشه هوشمند خود می تواند یکی از دلایل زیباسازی فضا و دکوراسیون باشد و این چیزی است که بسیاری از مسافران برای هتل و مکان اقامت شان به دنبال آن هستند.

شیشه هوشمند در صنعت گردشگری
کاربرد شیشه هوشمند در صنعت گردشگری

زمانی که صحبت از شیشه هوشمند در صنعت گردشگری می شود، کاربرد آن به استفاده در هتل ها و مراکز اقامتی محدود می شود. از این شیشه ها می توان در بخش های مختلف هتل مانند حمام و سرویس بهداشتی، بالکن، سالن ها و اتاق های VIP، رستوران، سالن های بدنسازی یا اتاق جلسات استفاده کرد.

مزایای استفاده از شیشه هوشمند در صنعت گردشگری

بکارگیری شیشه هوشمند در صنعت و هتل ها می تواند مزایا و نقاط مثبت زیر را به همراه داشته باشد:
• ایجاد حریم خصوصی. مسافران همیشه دوست دارند در محل اقامت شان بیشترین میزان حریم خصوصی را داشته باشند که استفاده از این نوع شیشه ها در بخش هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی نه تنها باعث می شود زیبایی فضا چند برابر شود، بلکه شما می توانید شیشه را به حالت مات در بیاورید و حریم خصوصی بیشتری را برای خودتان ایجاد کنید.
• تمیزی بیشتر محیط. بکارگیری شیشه هوشمند منجر به حذف استفاده از پرده هایی شده که کثیفی را خیلی سریع نشان می دادند و تمیز کردن شان کار دشواری بود. شیشه های هوشمند به راحتی تمیز می شوند و به نگهداری چندانی نیز نیاز ندارد.
• بزرگ سازی فضا. معمولا اتاق های هتل فضای محدودی دارند و این موضوع ممکن است برای خیلی ها خوشایند نباشد. اما استفاده از پارتیشن های شیشه ای برای جدا کردن قسمت های مختلف اتاق، می تواند فضا را بزرگ تر و زیباتر نشان بدهد و نظر مسافران را به محض ورود به اتاق به خود جلب کند.
در صورتی که در صنایع گردشگری فعالیت دارید و یا به دنبال نصب شیشه هوشمند در هتل و مرکز اقامتی خود هستید، با کارشناسان ما در اسمارت ویو تماس بگیرید تا در خصوص هزینه ها و شرایط نصب این شیشه ها آگاهی پیدا کنید.