فهرست مطالب

شیشه هوشمند طرح دار

شیشه هوشمند طرح دار چگونه است؟ شیشه هوشمند طرح دار به چه منظوری استفاده می شود؟ امروزه شیشه های هوشمند در بین افراد طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اگر شما هم تصمیم به نصب و خرید شیشه هوشمند طرح دار دارید، تا انتهای این متن با ما باشید.

شیشه هوشمند چگونه کار می کند؟

 در حالت روشن، جریان الکتریکی از لایه ای از فیلم به نام PDLC (کریستال مایع پراکنده پلیمری) عبور می کند. حالت الکتریسیته باعث می شود که کریستال های میکروسکوپی در امتداد تعدادی از محورهای موازی هم تراز شوند، بنابراین دید از طریق شیشه امکان پذیر می شود.

شیشه هوشمند در حالت خاموش خود ظاهری مات دارد زیرا PDLC (کریستال مایع پراکنده پلیمری) در یک پیکربندی تصادفی باقی می ماند که نور وارد شده به مخلوط را شکست می دهد.

تصویر-شیشه-های-هوشمند-طرح-دار-8634

شیشه هوشمند طرح دار چست؟

خطوط نامرئی (فقط 35 میکرون ضخامت) با لیزر بر روی شیشه ای هوشمند حک می شوند و بخش ها یا الگوهایی را ایجاد می کنند. این بخش ها بین شفاف و مات می چرخند و الگوهای پویایی ایجاد می کنند که ظاهر و ناپدید می شوند. وقتی همه بخش ها روشن هستند، شیشه کاملا شفاف است و وقتی همه بخش ها خاموش هستند، شیشه کاملا مات می شود.

حالت آبی بخش های مختلف الگو را می توان برای روشن یا خاموش کردن در حالت متوالی یا تصادفی برنامه ریزی کرد و الگوهایی را ایجاد کرد. طیف گسترده ای از گزینه های الگو در دسترس است، از الگوهای خط مستقیم برای سبک پرده استاندارد گرفته تا مجموعه ای نامحدود از اشکال، طرح ها، یا حتی آرم های شرکت منحصر به فرد.

بیشتر بخوانید:

پارتیشن های شیشه ای هوشمند قابل تعویض

حمام دوش با شیشه هوشمند

مزایای شیشه های هوشمند طرح دار

ویژگی های الگوی سفارشی و طرح های منحصر به فرد با خطوط و اشکال مستقیم یا منحنی، تجربه ای واقعاً سفارشی را برای کاربران فراهم می کند.

پرده‌های شیشه‌ای قابل تغییر با طرح‌های سفارشی، امکان تمیز کردن آسان‌تر و راه‌حل حفظ حریم خصوصی را فراهم می‌کنند و همچنین فرصتی را برای ایجاد یک طراحی منحصر به فرد و هیجان‌انگیز و ارائه یک نمایشگر نور و سایه زیبا در هنگام انعکاس روی سطوح داخلی ارائه می‌دهند.

شما می توانید جهت اطلاع از نحوه کنترل شیشه هوشمند به این لینک بروید.

ویژگی ها و مزایای شیشه هوشمند الگودار شامل موارد زیر است:

توسط کنترلر، کنترل می شود

به شیشه ای اجازه می دهد که کاملاً شفاف، کاملاً مات یا پویا با الگوهای در حال تغییر باشد.

طراحی کاملاً قابل تنظیم، از جمله حکاکی آرم های شرکت و ایجاد الگوهای سفارشی

شیشه هوشمند طرح دار برای طیف وسیعی از صنایع و کاربردها مناسب است، و در حال حاضر در بازار موجود است.

کاربردهای شیشه های هوشمند طرح دار

شیشه‌های هوشمند طرح‌دارمانند شیشه‌های هوشمند استاندارد، مزایای کنترل نور را ارائه می‌دهند، تمام پانل‌های شیشه‌ای می‌توانند با تکان دادن یک سوئیچ روشن شوند و خاموش شوند.

گزینه‌های طراحی بی‌پایان هستند، زیرا هیچ محدودیتی در شکل‌ها یا انتقال وجود ندارد، به جز اینکه برای دسترسی به برق، همه الگوها باید یک طرف را لمس کنند. مشتریان می توانند تقریباً هر نوع اثر هنری را سفارش دهند.

شفافیت شیشه های هوشمند، بر اساس درخواست مشتریان تعیین می شود، این نوع شیشه های هوشمند، هم حریم خصوصی کامل را در حین ارائه ها و هم منظره بدون مانع از فضای بیرون با نور طبیعی فراوان را امکان پذیر می کند. این شیشه که با یک شکاف هوا ساخته شده است، عایق صدا را برای سطح بیشتری از حریم خصوصی ارتقا می دهد. این فضا که توسط یک صفحه لمسی نصب شده روی دیوار کنترل می شود، فوراً از یک اتاق جلسه خصوصی به یک فضای کاری باز با نور طبیعی یا یک اثر هنری پیشرفته و جذاب با الگوهای پویا تبدیل می شود، و همه ی اینها در عرض چند میلی ثانیه اتفاق می افتد.