فهرست مطالب

منظور از محیط‌های فشرده و معماری نوآورانه چیست؟محیط‌های فشرده ، معماری نوآورانه را دوباره تعریف می‌کنند و به افراد امکان می‌دهند در مکان مدنظرشان زندگی کنند. روش‌های هوشمندانه‌ی کمتری برای ایجاد فضاهای خرد وجود دارد و شیشه هوشمند یکی از آنهاست. شیشه‌ی کریستال مایع مزایای بی‌انتهایی برای ساکنان، صاحبان کسب‌وکار و بیماران در منازل، دفاتر، آپارتمان‌ها و بیمارستان‌های کوچک ایجاد می‌کند. فضاهای فشرده می‌توانند تاثیر مثبت زیادی با نرم‌افزارهای خلاق و معاصر شیشه هوشمند در طراحی معماری داشته باشند.

شیشه هوشمند یک پارتیشن ایده‌آل برای حفظ حریم خصوصیست که وقتی تیره است می‌توان از آن به عنوان یک صفحه نمایش استفاده کرد و وقتی شفاف است، نمای محیط بیرون را به خوبی نشان می‌دهد. شیشه هوشمند که براحتی قابل برش و شکل دادن است برای تعمیر و بازسازی و بروزرسانی هر گونه فضا با قابلیت مدرن استفاده می‌شود.

 

محبوبیت هتل‌های کوچک و طراحی فشرده و در عین حال شیک آنها و همچنین استفاده از شیشه هوشمند در آنها رو به افزایش است، زیرا شیشه هوشمند یک سبک تازه و معاصر را ایجاد می‌کند. چندین لایه از LCG را می‌توان با استفاده از یک کنترل براحتی قابل استفاده مدیریت کرد.

این لایه‌ها مات، نیمه مات یا رنگی هستند و برای حفظ حریم خصوصی حمام‌ها، کمدهای حاوی وسایل ارزشمند، درب‌های بالکن و اتاق خواب مناسب هستند. پارتیشن‌های شیشه هوشمند موجب می‌شوند اتاق‌های کوچک باز و جادار و در عین حال منحصر به فرد و جالب به نظر برسند.

شیشه قابل تعویض با فناوری PDLC و لایه‌های رنگی در اتاق‌ها و لابی‌ها امکانات طراحی‌های مدرن را افزایش داده‌اند و بوتیک‌ها و هتل‌های کوچک را در حوزه‌ی نوآوری معماری پیشگام ساخته‌اند.

معماری نوآورانه:

با پیشرفت فناوری، تقاضا برای معماری نوآورانه رو به افزایش است. در جوامع شهری روبه‌رشد، فضاهای کوچک انتخاب عالی محسوب می‌شوند، خصوصا وقتی راه‌حل‌ها و طراحی‌های هوشمندانه به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی پروژه در نظر گرفته می‌شوند.

تبدیل یک واحد مسکونی به یک منزلی که راحتی، سبک و آسایش را به ارمغان می‌آورد و استفاده عملی از فضا چالشی هم برای صاحب‌خانه‌ها و هم طراحان داخلی است. شیشه‌ی هوشمند smart glass که شیشه قابل‌تعویض یا شیشه‌ی حریم خصوصی نامیده می‌شود، بصورت موثر فضا و طراحی منزل‌تان را به حداکثر می‌رساند و آن را اصلاح می‌کند، درحالی‌که امکانات نامحدودی برای افزایش امنیت، حفظ حریم خصوصی و مصرف انرژی فراهم می‌کند.

در حقیقت آشپرخانه فضای ایده‌آلی برای کاوش کاربردهای عملی LCG و نوآوری فوق‌العاده‌ایست که به طراحی پیشرفته‌ی منزل کمک می‌کند. با LCG، آشپزخانه‌تان می‌تواند راندمان انرژی و راحتی، حفظ حریم خصوصی، امنیت، سبک و یک فضای شیرین فراهم کند.

آشپزخانه می‌تواند اتاقی باشد که نسبتا سریع با وسایل پخت و پز گرم می‌شود و دمای اتاق را افزایش می‌دهد. برای راندمان انرژی و کاهش دمای کلی اتاق، پنجره با شیشه قابل‌تعویض یک راه حل عملی ارائه می‌کند. برای اینکه آشپزخانه‌تان با نور طبیعی خورشید گرم شود، شیشه را در حالت شفاف قرار دهید و برای کاهش دمای اتاق، شیشه‌ی پنجره را به حالت مات درآورید تا نور خورشید بلوکه شود.

هر بار که درب یخچال را باز می‌کنید، هوای خنک به بیرون می‌رود. همین امر موجب می‌شود جایگزین کردن هوای گرمی که به داخل می‌آید، سخت‌تر شود.

هر زمان که می‌خواهید داخل یخچال را ببینید، شیشه قابل‌تعویض شفاف می‌شود و هر زمان که می‌خواهید محتوای داخل یخچال پنهان شود، شیشه مات می‌شود. شیشه هوشمند smart glass مصرف انرژی را کاهش می‌دهد، غذا را تازه نگاه می‌دارد و وقتی شفاف است، امکان مشاهده‌ی محتویات داخل یخچال را فراهم می‌کند. بدون زحمت با فشار دادن یک دکمه، درب‌های شیشه‌ی هوشمند smart glass را مات کنید.

دیوارهای تصویری:

دیوارهای ویدیویی تعاملی

اگر فکر می‌کنید اندازه‌ی صفحه‌نمایش این روزها بزرگ است، به بزرگ‌تر از آن فکر کنید! با یک دیوار تصویری می‌توانید فضای گسترده‌ای برای نمایش تبلیغات به مشتریان‌تان انتخاب کنید. وقتی دیوار با یک دوربین و نرم‌افزار صحیح متناسب شود، آگهی‌های نمایش داده شده می‌تواند براساس اینکه چه کسی به دیوار نگاه می‌کند، تغییر کند. صفحه‌نمایش را در فضایی قرار دهید که مردم بتوانند با آن تعامل داشته باشند و برای دادن قابلیت لمس به آن، یک قاب لمسی دور آن نصب کنید.

 

 محیط‌های فشرده و معماری نوآورانه

 

میزهای تعاملی

برای یک رویکرد شخصی 1 به 1، اگر محصولات‌تان نیاز به توضیح دارند، میز تعاملی تجربه‌ی بهتری ارائه می‌کند. میزهایی ارائه کنید که براساس طراحی میز قهوه هستند، که در آن کل خانواده می‌تواند با یکدیگر تعامل داشته باشند. اگر نمایشگاه‌تان درحال حاضر راه‌اندازی شده است و می‌خواهید قابلیت تعامل ایجاد کنید، یکی از میزهای هوشمند را با مبلمان و اثاثیه‌ی فعلی‌تان تطبیق دهید.

 

فویل‌های پنجره تعاملی

وقتی فروشگاه‌تان تعطیل است، فویل‌های پنجره به شما امکان ارائه خدمات به مشتریان می‌دهد. ما یک فویل تعاملی در پنجره فروشگاه‌تان قرار می‌دهیم و یک صفحه نمایش تلویزیونی روی شیشه قرار می‌دهیم. مشتریان‌تان می‌توانند شیشه را لمس کنند و به شما امکان می‌دهند کاتالوگ، وبسایت یا تبلیغات‌تان را در ساعات غیراداری نمایش دهید.

 

کیوسک‌ها

طیف وسیعی از طراحی‌های کیوسک تعاملی داریم که برای محیط خرده‌فروشی‌تان مناسب است. توتم‌هایی که مانند تبلت‌های غول‌پیکر، کیوسک‌ها تا گزینه‌های با شفافیت بالا به نظر می‌رسند. کیوسک‌ها می‌توانند هویت‌ و برند شخصی‌تان را داشته باشند. این کیوسک‌ها می‌توانند حاوی دوربینی باشند و می‌توانند به عنوان یک نرم‌افزار تعاملی عمل کنند. این کیوسک‌ها می‌توانند گزینه‌های پرداختی مانند پایانه‌های کارت اعتباری برای مشتریان باشند تا اطلاعات را روی تلفن‌شان ثبت کنند.