فهرست مطالب

هزینه هوشمند سازی ساختمان

هزینه هوشمند سازی ساختمان چقدر است؟ آیا شما هم تصمیم به هوشمند سازی ساختمان خود دارید؟ اگر شما هم در این رابطه اطلاعی ندارید تا انتهای این متن با ما همراه شوید تا مزایای هوشمند سازی و هزینه هوشمند سازی ساختمان را همراه با هم بررسی کنیم.

فناوری ساختمان هوشمند می‌تواند گران باشد، بنابراین مالکان ساختمان‌ها باید برای دستیابی به بهترین مزایا و بالاترین بازده سرمایه‌گذاری خود به مواردی توجه داشته باشند.

چند عامل مهم وجود دارد که مدیران تاسیسات باید در هنگام تعیین هزینه هوشمند سازی ساختمان در نظر بگیرند:

اندازه ساحتمان

نوع ساختمان

سیستم های یکپارچه مانند روشنایی، سیستم های HVAC، آتش نشانی، امنیت و کنترل دسترسی

یکی از ملاحظات مهم درک این موضوع است که هوشمند سازی ساختمان، به بازگشت سرمایه بالاتری تبدیل می شود.

به عنوان مثال، یک مدیر تسهیلات می‌تواند تمام آن داده‌ها را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را برای موارد زیر تجزیه و تحلیل کند:

ذخیره انرژی

بازده عملیاتی

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه

بسیاری دیگر از موارد بهبودهای عملکرد ساختمان

شما می توانید جهت کسب اطلاع در ذرابطه با مزایای بیمارستان هوشمند چیست؟ به این لینک بروید.

هزینه هوشمند سازی ساختمان چقدر است؟

علاوه بر عوامل فوق، هزینه متوسط ​​نیز می تواند تحت تأثیر موارد زیر باشد:

این که آیا سیستم را در یک ساختمان جدید نصب می کنید یا نه.

آیا این یک سیستم جدید در یک ساختمان قدیمی است.

نوع کسب و کار نیز می تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، هزینه یک مرکز داده در هر فوت مربع بیشتر از یک ساختمان اداری معمولی است. این به این دلیل است که مرکز داده برای حفظ عملکرد بهینه تجهیزات الکترونیکی خود به قدرت زیادی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

پارکینگ هوشمند

کنترل شیشه هوشمند با فناوری هوشمند

مزایای سیستم های مدیریت ساختمان جدید

هوشمند سازی ساختمان به شما امکان می دهد از جدیدترین فناوری های خانه هوشمند استفاده کنید.

یک سیستم اتوماسیون کنترل ساختمان جدید همچنین به شما امکان می دهد سیستم ها را یکپارچه کنید، بر عملکرد نظارت داشته باشید و از داده های تولید شده توسط هر سیستم استفاده کنید.

هوشمند سازی ساختمان می تواند به معنای صرفه جویی عظیم در بهره وری انرژی و صرفه جویی عملیاتی باورنکردنی از طریق راندمان و کاهش زمان توقف تعمیر برای بسیاری از ساختمان ها باشد.

هزینه-هوشمند-سازی-ساختمان-9765

نصب و راه اندازی سیستم های مدیریت ساختمان جدید

کار با یک شرکت نصب سیستم مدیریت ساختمان در مراحل اولیه باعث صرفه جویی در هزینه های اولیه می شود .

یک شرکت متخصص در ارتقاء سیستم های اتوماسیون ساختمانی قدیمی می تواند سیستم فعلی شما را ارزیابی کرده و برآورد هزینه را ارائه دهد. آنها مناطقی را که در آنها یک سیستم قدیمی وجود ندارد مشخص می کنند و مزایای ارتقا یا انتقال به سیستم جدیدتر را مشخص می کنند.

هدف اسمارت ویو کمک به افزایش عمر سیستم مدیریت ساختمان موجود و حفظ تا حد امکان سرمایه گذاری اولیه است. یک حرفه ای همچنین ممکن است بتواند یک مسیر مهاجرت ارائه دهد که امکان ارتقا را در طول زمان فراهم می کند.

شما می توانید داده های سیستم اتوماسیون ساختمان را به طرق مختلفی به کار بگیرید، از جمله:

صرفه جویی در هزینه انرژی

کنترل دسترسی

امنیت

نگهداری و…

از روشنایی گرفته تا تهویه مطبوع، راه های زیادی وجود دارد که می توانید به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه دست یابید. طبق تحقیقات، ساختمان های تجاری 18 درصد از کل انرژی مصرف شده را تشکیل می دهند که حدود 30 درصد آن به دلیل ناکارآمدی هدر می رود.

هوشمند سازی ساختمان، کنترل کاملی بر امکانات شما را به شما ارائه می دهد. شما به عملکردهای مختلفی که تجهیزات شما را کنترل و مدیریت می کنند، در زمان واقعی دسترسی خواهید داشت. این امکان پس انداز، کارایی و بازده بهتر سرمایه گذاری شما را فراهم می کند.

در نهایت باید گفت هزینه هوشمند سازی ساختمان، بر اساس فاکتور های مختلف متفاوت است. اینکه از چند محصولاتی در چه ابعادی استفاده شود فاکتور اصلی تعیین هزینه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است با اسمارت ویو مشورت کنید.