فهرست مطالب

کاربرد پنجره هوشمند

کاربرد پنجره هوشمند چیست؟ در طول سال ها، فناوری به آرامی تمام جنبه های زندگی ما را تحت سلطه خود در آورده است. از تلفن های ما، ماشین های ما و حتی خانه هایمان.تکنولوژی جدید همه جا هست.اما، این چه معنایی برای ارتقاء خانه شما دارد؟ پنجره‌های هوشمند جدیدترین پیشرفت‌های تکنولوژیکی هستند که کسب و کار پنجره‌ها را تغییر می دهد.  آیا شما هم به دنبال پنجره هوشمند و بررسی کاربردهای جالب آن هستید؟ اسمارت ویو در ادامه به بررسی کاربرد پنجره هوشمند و مزایای آن می پردازد.

تصویر-کاربرد-پنجره-هوشمند-7686

پنجره هوشمند چیست؟

کاربرد پنجره هوشمند چیست؟ منظور از هوشمند سازی پنجره ها چیست؟ از بیرون، پنجره‌های هوشمند تفاوتی با پنجره‌های سنتی شما ندارند، اما قابلیت‌های بالقوه پنجره‌های هوشمند را نمی‌توان مطابقت داد. قاب‌های پنجره‌های هوشمند، مجهز به جدیدترین فناوری‌ها هستند و این امکان را برای صاحبان خانه فراهم می‌کنند که در صورت باز ماندن پنجره‌ها مطلع شوند. همچنین می‌توانید زمانی که فراموش کرده‌اید پنجره‌ای را قفل کنید، به شما هشدار داده شود که به بهبود امنیت کمک می‌کند.

در حالی که فناوری پنجره هوشمند هنوز در مراحل اولیه خود است، پتانسیل آن بسیار فراتر از اهداف امنیتی است.

شیشه هوشمند

شیشه هوشمند از فناوری جداگانه برای پنجره های هوشمند استفاده می کند، اما مانند پنجره های هوشمند، پتانسیل شیشه هوشمند بی پایان است. در حالی که فناوری پنجره‌های هوشمند درون قاب پنجره تعبیه شده است، فناوری پنجره‌های شیشه‌ای هوشمند درون خود شیشه ساخته شده است.

شیشه خود تمیز شونده

پنجره ای که خودش را تمیز می کند شبیه چیزی از رویاهای شماست، اما این واقعیت دارد.پنجره های شیشه ای هوشمند خود تمیز شونده دوگانه به تمیز نگه داشتن پنجره شما کمک می کند.

شیشه خود تمیز شونده از دو پوشش تشکیل شده است: پوشش اول حاوی دی اکسید تیتانیوم است که با نور خورشید کار می کند تا کثیفی را از بین ببرد. روکش دوم شستن آلودگی های ایجاد شده را آسان می کند.

شما می توانید جهت اطلاع از امنیت خانه هوشمند به این صفحه بروید.

شیشه هوشمند مات

گاهی اوقات شما کمی حریم خصوصی می خواهید، شیشه های هوشمند دقیقاً همین را به شما ارائه می دهند.

شیشه مات کن به شما این امکان را می‌دهند که تنها با لمس یک دکمه، پنجره را از شفاف به مات تبدیل کنید و به شما امکان می‌دهد حریم خصوصی را به راحتی تنظیم کنید.

مزایای شیشه های هوشمند چیست؟

اکنون که درک بیشتری از پنجره های هوشمند و کاربرد پنجره هوشمند داریم، چرا پنجره های هوشمند را انتخاب کنیم؟

عملی بودن

زندگی لازم نیست سخت باشد و هدف ویندوزهای هوشمند این است که زندگی را برای شما آسان تر کنند و به شما این امکان را می دهند که همه چیز را بررسی کنید و پنجره خود را به راحتی مدیریت کنید.

امنیت

شما نمی توانید برای آرامش خاطر قیمتی قائل شوید، پنجره های هوشمند امنیت بیشتری را برای محافظت از خانه و کاهش نگرانی شما، به شما ارائه می دهند. پنجره‌های هوشمند با امکان انجام بررسی‌های امنیتی خودکار هنگام خروج از خانه، برای کمک به اطمینان از قفل بودن پنجره‌های شما، امنیت خانه شما را متحول می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نصب آسان

حتی با وجود ویژگی‌ها و فناوری‌های اضافه شده در پنجره‌های هوشمند، نصب پنجره‌های هوشمند سخت ‌تر از پنجره‌های سنتی نیست، به این معنی که با وجود افزایش عملکرد، هزینه‌های نصب به حداقل می‌رسد.

به پنجره های هوشمند یا شیشه های هوشمند علاقه مند هستید؟

راه ارتقاء خانه خود را با پنجره های هوشمند با صحبت با یک شرکت متخصص در این زمینه آغاز کنید. می‌توانید از شرکت اسمارت ویو که سال ها تجربه در این زمینه دارد کمک بگیرید.  ما با خوشحالی درباره گزینه‌های بالقوه هوشمند سازی  خانه شما صحبت خواهیم کرد.

شیشه هوشمند اسمارت ویو

شیشه هوشمند ما به شما امکان می‌دهد در یک لحظه بین شیشه‌های معمولی و شیشه‌های هوشمند جابجا شوید! شما می توانید فقط با فعال سازی صوتی، بین این دو جابجا شوید. شیشه هوشمند قابل تعویض لمینت با نام تجاری جدید ما می تواند به عنوان بخشی از واحدهای دو جداره یا سه جداره استفاده شود.

شیشه با اتصال به برق اصلی خانه شما کار می کند. روشن و خاموش برای مشاهده و خاموش شدن برای شیشه های خصوصی، ترانسفورماتور و سیم ها همگی همراه محصول هستند، بنابراین واحدها فقط باید در صورت نصب به برق وصل شوند.