فهرست مطالب

کیفیت رنگ شیشه های هوشمند

منظور از کیفیت رنگ شیشه های هوشمند چیست؟ پنجره‌های هوشمند از روزگاری که نصب‌های کوچک اثبات شده و انعطاف‌پذیری طراحی محدود داشتند، فاصله زیادی گرفته‌اند. امروزه، پنجره‌های هوشمند در بیش از 100 میلیون فوت مربع ساختمان نصب و طراحی می‌شوند و با سرعت رو به رشدی توسط شرکت‌های پیشرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در حالی که افزایش آگاهی از مزایای پایداری و سلامتی پنجره‌های هوشمند این فناوری را وارد جریان اصلی می‌کند، یکی دیگر از دلایل کلیدی افزایش اخیر در پذیرش، بهبود کیفیت رنگ شیشه‌های هوشمند است. علم مواد پشت شیشه هوشمند بسیار پیچیده است و برای مدتی طولانی واقعیت این بود که برای دستیابی به حداکثر حرارت و کنترل تابش نور، باید در کیفیت رنگ شیشه در حالت رنگی آن مصالحه ایجاد کرد.

مالکان و معماران ساختمان دیگر مجبور نیستند بین کنترل گرما و تابش نور و کیفیت رنگ یکی را انتخاب کنند. در طول سال گذشته، ساختمان‌ها در سراسر کشور درهای خود را با آخرین نسل از پنجره‌های هوشمند به روزرسانی کرده‌اند. پنجره‌های هوشمند Gen 4 خنثی‌ترین رنگ‌ها و وضوح تصویر بی‌نقص را ارائه می‌کنند، در حالی که با مسدود کردن 99.5 درصد نور در تاریک‌ترین حالت، به ارائه بهترین کنترل گرما و تابش نور شهرت دارد.

تصویر-کیفیت-رنگ-شیشه-های-هوشمند--8686

اهمیت رنگ شیشه های هوشمند

مزایای شیشه های هوشمند به خوبی ثابت شده است. ساکنان ساختمان‌های دارای ویندوز هوشمند ،از منظره‌های بدون مانع لذت می‌برند، سردرد کمتری را تجربه می‌کنند و شب‌ها بهتر می‌خوابند. اما کیفیت رنگ شیشه هوشمند بر تجربه افراد و همچنین کیفیت شیشه تاثیر دارد. کیفیت رنگ بالا رنگ پوست و پوشش داخلی را طبیعی تر می کند، سرزندگی و اصالت نماها را حفظ می کند و نورپردازی فضا را بهتر می کند.

بیشتر بخوانید:

مزایای شیشه هوشمند

تنها با یک کلید برق یا دستگاه کنترل از راه دور کار می کند.

 در کمتر از ده میکروثانیه فعال می شود.

 اشعه ماوراء بنفش مضر برای پوست را مسدود می کند.

 در دماهای بین 10 درجه تا 50 درجه کار می کند.

تا 50 درصد نور را مسدود می کند.

ایمنی را تضمین می کند.

ویژگی های صوتی آن به کاهش سر و صدای بیرون کمک می کند.

مصرف انرژی کم دارد و در انواع رنگ ها امکان پذیر است.

شما می توانید جهت اطلاع از  کاربرد پنجره هوشمند به این صفحه بروید.

اندازه گیری کیفیت رنگ شیشه هوشمند

کیفیت رنگ شیشه هوشمند را می توان با استفاده از معیارهایی که صنعت روشنایی معماری برای روشنایی الکتریکی استفاده می کند، مشخص کرد. دمای رنگ بیانگر میزان نور است، کیفیت رنگ نشان می دهد که چگونه اشیاء رنگی را با دقت نمایش می دهد.

حفظ کنترل بهینه

اگرچه کیفیت رنگ ممکن است اولین چیزی باشد که افراد، در مورد پنجره های هوشمند به آن توجه می کنند، حفظ مزایای اساسی محصول، محافظت در برابر گرما و تابش نور و در عین حال بهبود کیفیت رنگ بسیار مهم است. در ساختمان‌هایی با پنجره‌های سنتی، ساکنان معمولاً زمانی که نور مستقیم خورشید باعث تابش خیره‌کننده غیرقابل تحمل می‌شود، پرده‌ها را می کشند، اما در ساختمان‌هایی با پنجره‌های هوشمند، برای متعادل نگه داشتن فضا به رنگ‌آمیزی شیشه هوشمند تکیه می‌کنند.

در بررسی های صورت گرفته، مشخص شده است که، شیشه هوشمند باید 99٪ نور را در طول دوره های تابش مستقیم نور خورشید مسدود کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با  کیفیت رنگ شیشه های هوشمند با اسمارت ویو تماس بگیرید. گروه بازرگانی اسمارت ویو سال 1390 فعالیت خود را در زمینه هوشمندسازی و دکوراسیون داخلی آغاز نمود. موسسان اسمارت ویو با بیش از دو دهه تجارب ارزنده می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.