فهرست مطالب

 

نمایشگاه GLASSTEC در آلمان تجاری پیشرو برای صنعت جهانی شیشه و تامین کنندگان آن معرفی شده است. هر دو سال یک بار در دوسلدورف برگزار می شود و طیف وسیعی از مواد شیشه ای را از تولید تا پردازش و کاربرد تا بازیافت ارائه می دهد. در هیچ مکان دیگری پتانسیل استفاده از این ماده با فناوری پیشرفته به این شکل جامع ارائه نشده است. نمایشگاه Glasstec طیف منحصر به فردی از پیشنهادات را ارائه می دهد که با کل زنجیره ارزش افزوده شیشه سروکار دارد.

گلس تک نوآوری های صنعت شیشه، مهندسی شیشه، صنایع شیشه سازی را ارائه می دهد، انگیزه جدیدی به معماری می دهد و روندهای مربوط به انرژی خورشیدی و فتوولتائیک را مورد بحث قرار می دهد. در حقیقت می توان گفت: هیچ مکان بهتری از نمایشگاه GLASSTEC، برای تکنیک‌های پردازش آینده‌ نگر، نمایش نوآوری‌های محصول و کاربردهای شیشه‌ای جدید برای تجارت بازدیدکنندگان از سراسر جهان وجود ندارد. همین امر باعث می شود نمایشگاه تجاری پیشرو در جهان برای مهندسی شیشه، صنعت شیشه و صنعت شیشه سازی شناخته شود.

موضوعات نمایشگاه GLASSTEC آلمان

این نمایشگاه در موضوعات مهندسی، ساخت، فرآوری و تکمیل، صنایع دستی، معماری و ساختمان، پنجره و نما و خورشیدی برگزار می شود. Glasstec با سمپوزیوم ها و نمایش محصولات در زمینه راه حل های پیشرفته در صنعت همراه است.

علاوه بر طیف گسترده ‌ای که در زمینه‌های مهندسی، ساخت و تولید شیشه، پردازش و تکمیل شیشه و همچنین محصولات و کاربردهای شیشه‌ای متعدد به نمایش گذاشته شده است، مجموعه ‌ای منحصر به فرد و جامع از رویدادهای جانبی از عمل و علم را ارائه خواهد داد.

زمان و مکان نمایشگاه GLASSTEC

این نمایشگاه هر دو سال یکبار به مدت 4 روز برگزار می شود.

مکان نمایشگاه GLASSTEC  در مرکز دوسلدورف، نوردرین-وستفالن آلمان می باشد. این نمایشگاه به طور تقریبی42000 بازدید کننده دارد که از 120 کشور جهان برای بازدید به نمایشگاه مراجعه می کنند، همچنین 1280 غرفه در این نمایشگاه دایر است که غرفه داران از 50 کشور جهان هستند.

همچنین یک روز قبل از نمایشگاه یک مراسم رسمی افتتاحیه، برای تعامل، بهره مندی بیشتر و استفاده کارآمد تر با تصمیم گیران برتر بخش بین المللی شیشه برگزار می شود.

نمایشگاه GLASSTEC در آلمان

مزیت های برگزاری نمایشگاه Glasstec

در این نمایشگاه استانداردهای جدید از هر نظر تعیین می شود.

با شرکت نمایشگاه گلس تک می توان قدرت نوآوری شیشه ساخته شده را با تمرکز بر بازارهای در حال رشد برتر صنعت، تجربه کنید.

از پیشنهادات و پیشرفت های شرکت های پیشرو در سراسر جهان الهام بگیرید.

همینطور روندهایی تعیین می شوند که آینده شیشه را حرکت می دهند.

نمایشگاه ایمن Glasstec Dusseldorf

  • بهداشت و پیشگیری

الزامات عمومی بهداشت و پیشگیری در نمایشگاه تجارت گلس تک به شدت رعایت می شود. استفاده از ماسک در طول نمایشگاه، در حین ساخت غرفه و در مواقعی که حداقل فاصله 1.5 متری رعایت نمی شود، ضروری است.

  • محوطه انتظار و ساخت غرفه

طبق اصل ایمنی نمایشگاه، فضای انتظاری که در غرفه نمایشگاه در گلس‌تک 2022 ساخته می‌شود، نباید با سقف‌های بسته مجاز باشد.

  • سیستم‌های تهویه هوا

سیستم‌های هواساز با کارایی بالا در سرتاسر سالن‌ها نصب می‌شوند تا جریان هوای طبیعی به داخل وجود داشته باشد.

نمایشگاه تجاری glasstec، دوسلدورف آلمان با از بیش از 120 کشور در سراسر جهان، در صنعت را پیشرو دارد. پس همین امروز غرفه نمایشگاهی خود را در گلس تک برنامه ریزی کنید تا میزبان یک غرفه موفق و خلاقانه باشد.