فهرست مطالب

شیشه های هوشمند، نسل جدیدی از صنعت شیشه سازی هستند که با هدف ایجاد حریم خصوصی بیشتر و بهبود زیبایی فضا روانه بازار شده اند و طراحی آن ها به گونه ای است که در کسری از زمان و تنها با فشردن یک دکمه، از حالت شفاف به مات در می آیند. از این شیشه هوشمند می توان در مکان های مختلفی مانند خانه ها، بیمارستان ها، ویترین مغازه ها یا حتی خودروها استفاده کرد، اما استفاده از این نوع شیشه تنها محدود به ایجاد حریم خصوصی نمی شود و می تواند مزایای دیگری را نیز به همراه داشته باشد. به طور مثال، می توان از این شیشه هوشمند به عنوان پرده ویدیو پروژکشن استفاده کرد. اما چگونه؟

شیشه های هوشمند و ویدیو پروژکشن

یکی از کاربردهای شیشه هوشمند به عنوان پرده ویدیو پروژکشن است که می تواند برای نمایش تبلیغات و جذب بیشتر مشتری در فروشگاه ها مورد استفاده و استقبال قرار بگیرد. شا می توانید فیلم های دیجیتال خود را در قسمت جلو یا پشت شیشه هوشمند به نمایش در بیاورید و نکته جالب تر این است که هر زمان که بخواهید می توانید از پنجره برای تماشای محیط بیرون استفاده کنید.
شما تنها با فشردن یک دکمه می توانید سطح شفاف شیشه را به یک نمایشگر HD تبدیل کنید و شیشه هایی که با جریان الکتریکی کار می کنند، این قابلیت را دارا هستند. جالب است بدانید که حتی در صورتی که شیشه هوشمند از قبل در حمل نصب شده باشد، می توان از فیلم های هوشمند قابل تعویض همراه با یک آستر چسبنده استفاده کرد که این فیلم تنها در عرض چند دقیقه بر روی شیشه نصب می شود و صفحه نمایش بر روی شیشه اجرا خواهد شد.

 

شیشه های هوشمند این امکان را فراهم می کنند که از پنجره های بدون استفاده بتوان بیشتری میزان بهره وری را داشت و این موضوع در مورد ویترین مغازه ها نیز صدق می کند، به گونه ای که ویترین ها به یک سطح پویا برای نشان دادن تبلیغات تبدیل می شوند و می توان از آن ها برای افزایش درآمد و توسعه کسب و کار استفاده کرد.

• پارتیشن های شیشه ای. شما به راحتی می توانید پارتیشن شیشه ای هوشمند اتاق خود را به یک صفحه نمایش پروژکتور برای تماس ویدیویی یا برگزاری جلسات خود تبدیل کنید که در صورتی که پارتیشن ها قابلیت حمل و جابجایی داشته باشند، در بخش های مختلف قابل استفاد خواهند بود.
• در اتاق نشیمن. استفاده از شیشه های هوشمند خانه به عنوان ویدیو پروژکشن می تواند جایگزین استفاده از تلویزیون باشد، به علاوه این که، استایل خانه را شیک و مدرن نشان می دهند.
• ویترین مغازه ها. استفاده از شیشه های هوشمند در ویترین مغازه ها علاوه بر این که می تواند حریم خصوصی بیشتری را به همراه داشته باشد، می توان از آن به عنوان صفحه نمایش و برای تبلیغ محصولات و سودهی و فروش بیشتر استفاده کرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استفاده از شیشه های هوشمند به عنوان صفحه نمایش، با کارشناسان ما در اسمارت ویو تماس بگیرید.

 

بیشتر بخوانید(شیشه ی هوشمند در صنعت گردشگری)